מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      חשיבות עבודת ההכנה לפסיכומטרי

      מתלבטים אם להירשם למסלול כבר עכשיו ולהתחיל להתכונן? קבלו 5 סיבות למה חשוב להתכונן לפני תחילת הקורס מתומר וקסמן, מנהל ההוראה שלנו:

      1. תיקון החוויה מהתיכון
      סטודנטים רבים מגיעים לקורס עם חששות בעקבות חוויה לא טובה משיעורי המתמטיקה בבית הספר. לכן אנו משקיעים זמן בתיקון חוויה זו ומאפשרים לסטודנטים להתחיל את התרגול לקראת המבחן הפסיכומטרי אחרי שהביטחון המתמטי עולה והיסודות הוטמעו היטב.
      2. רכישת שפה חדשה לוקחת זמן
      אנגלית זו שפה שצריך לרכוש. לרכוש שפה זה תהליך ארוך שדורש זמן. מי שמתחיל ללמוד מוקדם את המילים באנגלית באמצעות אפליקציית הבריינווש שלנו מגיע בלי פער גדול במהלך הקורס. מי שקורא ספר לפני כן כמה שיותר מוקדם משפר יותר את יכולת הבנת הנקרא שלו באנגלית.
      3. חזרה רכה לשגרת לימודים
      להיכנס למסגרת למידה לאחר תקופה ארוכה מצריכה זמן. ככל שאתה מתחיל מוקדם יותר, תוכל לרכך את הכניסה לתהליך הלמידה ביתר קלות (כמו שבמכון כושר לא מתחילים עם המשקלים הכבדים ביותר ישר אלא מתקדמים לשלבים הקשים בהדרגתיות, כך גם כאן).
      4. לאתגר את היכולות שלך
      ברגע שאתה מתחיל לימוד עצמי לבד, אתה מאתגר את המקסימום שלך. אם היית מתחיל רק כאשר המרצה מגיע בתחילת המסלול, תוכל להגיע ביחד איתו למקסימום מוגבל. אבל אם באת עם כבר עם יסודות טובים, כשהמרצה יסביר על נושאי יסוד, תוכל להתמקד בשלב הבא חשיבה פסיכומטרית- ולא בהבנת היסודות.
      5. שיפור יכולות הלמידה שלך
      המבחן הפסיכומטרי בוחן יכולות למידה. מי שלומד ומתרגל יותר משפר בפער את יכולות הלמידה שלו לקראת הבחינה. כל תוכלו להוכיח ביתר קלות את מה שהמבחן תכל'ס בודק.
      אנחנו מקווים שעשינו לכם סדר למה חשוב להירשם למסלול ההכנה ולהתחיל להתכונן מוקדם ככל שאפשר למבחן האמיתי.

       היכנסו כאן לעוד פרטים על הפסיכומטרי ועל הרשמה לפסיכומטרי
      נתראה בקורס ובהצלחה!

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ