מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      שיעורי בית בקורס הפסיכומטרי

      "שיעורי-בית". צמד מילים שטומן בחובו השפעה רגשית גדולה כל-כך על כל תלמידה ותלמיד. לצד תחושת השמחה שהשיעור הסתיים, נמצאת ההכרה שעבודה רבה עוד מצפה בבית. אל-לו לסטודנט לחשוב שעבודתו הסתיימה עם סוף השיעור, שכן במידה רבה היא רק החלה. שעות הלימוד והתרגול בבית הן שנותנות את האינדיקציה הטובה ביותר לשיפור ציוני הסטודנטים לאורך הקורס. שיעורי הבית מטמיעים את ההבנה התיאורטית והופכים אותה לשימוש מעשי, שנטמע בתודעה ומופנם לאורך זמן.

      הקפדה על מספר עקרונות תהפוך את שיעורי הבית ליעילים ונעימים יותר:

      סדר

      סביבת העבודה צריכה להיות מסודרת ונקייה מגירויים מיותרים. ציידו את סביבת העבודה שלכם בדפים, כלי כתיבה, כוס קפה וכל שאר הציוד הנדרש לכם ללמידה, כדי שלא יחסר לכם דבר ולא תצטרכו לקום ולקטוע את הריכוז.

      שקט

      יש להימנע ככל הניתן מכל תקשורת חיצונית בזמן הלימוד. חשוב מאוד להוציא את הטלפון הסלולרי מחוץ לחדר ולהתנתק מפייסבוק, כדי להעמיד את הלמידה והריכוז בראש סדר העדיפויות.

      הדרגתיות

      היכולת להתרכז בלימוד פסיכומטרי נבנית בהדרגה, לכן יש להעלות בהדרגה את משך הזמן של כל מקטע לימוד – החל מחמש-עשרה דקות למתקשים בשלב הראשון ועד לשעתיים ברצף כעבור מספר שבועות.

      שילוב

      יש לשלב בין שלושת תחומי הלימוד – אנגלית, מילולית וכמותית – בכל יום, ולשנות תחום בכל שעתיים-שלוש, כדי לדמות את הדילוג המחשבתי הנדרש במבחן הפסיכומטרי.

      חלוקה

      אין צורך ״לסיים״ נושא בכל יום למידה. הצלחה בלימוד פסיכומטרי נובעת דווקא מהפנמה איטית והדרגתית של החומר. לכן עדיף לחלק את זמן הלמידה שלכם בין הנושאים השונים ולעמוד בזמנים. חבל להגיע לשיעור לאחר שתרגלתם תרגול מקיף בנושא פסיכומטרי אחד אך לא נגעתם כלל בנושא אחר.

      תחקור

      שיעורי בית הם תרגול ללמידה רגועה ואינם מבחן! אל תכעסו על עצמכם אם לא הצלחתם לפתור תרגיל מסוים, אלא קחו את הטעות שעשיתם והפכו אותה להזדמנות ללמידה – תחקרו את דרך הפתרון הנכונה ואת הטעות שהייתה לכם בדרך, שימו לב מה אתם יכולים ללמוד ממנה, והפיקו לקחים להמשך הדרך. תחקור הוא אחד הכלים החשובים ביותר שיעזרו לכם להגיע ליעד שהצבתם לעצמכם.

      הקפדה על הכנת שיעורי-בית שוטפת תהפוך הבנה רגעית להבנה מעמיקה ולהפנמה. זכרו ששיעורי הבית הם שלב בתהליך הלמידה ולא מבחן שבוחן שאתם כבר יודעים את כל החומר! קחו נשימה ויחד ננצח את הבחינה הפסיכומטרית של המרכז הארצי לבחינות והערכה

      אז נא סגרו את הדלת וצללו פנימה…

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ