מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      איך הופכים למרצה לפסיכומטרי?

      המחנך הנערץ יאנוש קורצ'אק טען כי רק באמצעות החינוך אפשר לשנות את העולם לטובה. הוראת פסיכומטרי היא אמנות שהיא מנת חלקם של מעטים בעלי יכולות יוצאות דופן. בחינה פסיכומטרית דורשת מהסטודנט יכולות לוגיות, אנליטיות, כמותיות, מילוליות ועוד. והמרצה? מרצה בהיי-קיו זקוק לכל אלה בתוספת היכולת לעניין, ללמד, למקצע, להכיל את הסטודנט, להיות איכפתי ובעיקר – להיות הטוב בתחומו.

      אם פעם חשבת או רצית להיות מרצה פסיכומטרי – עכשיו אולי אפשר להגשים את החלום. ראשית, כדי להיות מרצה פסיכומטרי עליך להיות אקדמאי, כלומר בוגר תואר ראשון או שני. המרצים ב-HIGH Q מגיעים מקשת רחבה של מקצועות ותחומי ידע: בוגרי מדעי הרוח, מדעי החברה, עורכי דין, מהנדסים, רואי חשבון, כלכלנים ועוד. שנית, אנחנו ב-HIGH Q לא מתפשרים על ציון פסיכומטרי, ולכן על המרצים להיות בעלי ציון פסיכומטרי גבוה מאוד (730 ומעלה).

      מועמדים שקורות החיים שלהם ימצאו מתאימות יזומנו לאודישן, שבו יהיה עליהם להציג יכולות הוראה פסיכומטרית באמצעות העברת "שיעור" למנהלי המחלקה הפדגוגית של HIGH Q. באודישן ייבחנו היבטים שונים של כשרונות המועמד: האיכות המקצועית, היכולת הפדגוגית ויחסי האנוש. המועמדים שיעברו את שלב האודישנים יזומנו לראיון אישי מול הסמנכ"ל הפדגוגי. בראיון זה נעמוד על תכונות המועמד ונכירו לעומק, ובעיקר נבין מה לדעתו יהפוך אותו למרצה טוב לפסיכומטרי. המועמדים שיעברו גם את שלב הראיון ייכנסו להכשרה – בה יהפכו לאשפי פסיכומטרי.

      תקופת ההכשרה היא אינטנסיבית וקשה, ובה המוכשר יעמוד למבחן בצורה עקבית ומתמשכת, יכין מטלות רבות, ילמד לעומק את מועדי הפסיכומטרי הקודמים, יתרגל אינסוף תרגילי פסיכומטרי, יבין את כיווני החשיבה של המרכז הארצי לבחינות והערכה, יעביר שיעורים רבים ויתמקצע בתחומים השונים של הבחינה – ויהפוך ל"מומחה פסיכומטרי". אפשר גם להתייחס לתקופת ההכשרה כאל מתנה: המוכשרים ילמדו את ההבדל בין פדגוגיה לדידקטיקה, יתמקצעו בהעברת החומר וברזיו של המבחן הפסיכומטרי, ישפרו יכולות עמידה מול קהל, ויבינו את נבכי נפש הסטודנט. הדרישות שלנו מהמוכשרים הן גבוהות, ולא כל מי שמתחיל את ההכשרה מסיים אותה. ההכשרה אמנם קשה – אך בסופה יהפכו המוכשרים למרצים המובילים בתחומם.

      לאחר סיום חודשי ההכשרה יהיה המרצה מוכן להתחיל את דרכו חדור מוטיבציה, יכולות דידקטיות גבוהות ושאיפות לתת לסטודנט חוויה פסיכומטרית מדהימה. אם השגתם ציון פסיכומטרי גבוה מ-730, אתם בעלי תואר ראשון לפחות, ואתם חדי מחשבה, סבלניים, מלאי רצון לעזור לדור העתיד, ומוטיבציה לרכוש יכולות רבות ומגוונות – מקומכם איתנו!

      היכנסו עכשיו לקבל עוד פרטים על הרשמה לפסיכומטרי

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ