מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      קורס אמי״ר המקיף בהיי קיו

      אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקורס שיאפשר לכם להשיג את הפטור המיוחל מלימודי האנגלית באקדמיה. הקורס המקיף שלנו כולל שיטות מיוחדות, תרגול מעשי בכיתה, תרגול אינסופי בבית וסימולציות שיכינו אתכם לרגע האמת.

      לחברת HIGH Q מעל 30 שנות ניסיון בהוראת אנגלית – לבחינה הפסיכומטרית, למבחן לאמי"ר, לברות אנגלית ואנגלית מדוברת. מתוך הידע והניסיון הרב שרכשנו בנינו עבורכם את קורס האמי"ר/ם האיכותי, המקיף והמצליח ביותר בישראל. אנחנו מאמינים שמורים מצוינים שאוהבים הוראה, חומרים איכותיים ועדכניים, טכנולוגיות מתקדמות, אינסוף משחקים ממכרים ותרגולים בבית ובכיתה – יובילו כל אחד ואחת מכם להגיע אל הפטור המיוחל.

      כמובן שהקורס מכין גם למבחן אמיר"ם, בו הנושאים זהים לאמי"ר, כאשר המורה מתאים את הדגשים לנבחני אמיר"ם, למשל זמני עבודה לשיעורי הבית.

      על הקורס

      קורס אמי"ר שלנו בהיי קיו הוא הארוך, המקיף והמתקדם בפער רב, הכולל את כל היתרונות של קורס הפסיכומטרי שלנו ועוד. הקורס ניתן בשני מסלולים, שניהם כוללים מפגשים דו שבועיים של 3.5 שעות:

      • מסלול מורחב – 60 שעות במשך חודשיים + 2 שיחות אישיות
      • מסלול ממוקד – 40 שעות במשך חודש + 2 שיחות אישיות

      המפגשים נערכים עם מורה בלייב וכוללים מבוא לאנגלית, לימוד הנושאים, תרגול, מבחני סימולציה ועוד. בנוסף למפגשים תקבלו גם 4 ספרי לימוד מקיפים (כולל מילון מותאם לאמי"ר),Brainwash, Making Sense, ספריית מאמרים, הרצאות ממוקלטות ועוד.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ