מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      מבחן אמיר – טיפים שיסייעו לכם לעבור בקלות את מבחן אמיר

      בדומה לבחינה הפסיכומטרית, גם מבחן אמיר או מבחן אמירם נעשה על ידי המרכז הארצי לבחינות והערכה (מאל"ו) ומיועד לבחון את רמת האנגלית שלכם רגע לפני תחילת הלימודים האקדמיים. כיום רוב האוניברסיטאות והמכללות דורשות רמה מסוימת של שליטה באנגלית, וזאת כחלק מחובות התואר, ולכן המבחן נועד למיין את הנבחנים לפי השליטה שלהם באנגלית וכך לחסוך קורסים מיותרים.
      אם גם אתם חייבים לעבור את מבחן אמיר בהצלחה כדי לחסוך כסף וזמן השקעה בקורסי אנגלית, הבאנו בפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם להגיע מוכנים וכמובן להשיג את הציון הנחשק.

      התחילו ללמוד לפני

      ההמלצה שלנו להתחיל ללמוד כמה שיותר מוקדם ולא להמתין לדקה ה- 90 כפי שרבים עושים. הלימוד למבחן אמיר דורש שינון רב של חומרים, מילים ושלל תרגולים, ולכן העדיפו להתחיל לפני, ופשוט בכל יום להקציב כמה שעות לימוד ולא להגיע למצב שימים שלמים תשבו על תרגולים.

      הרחיבו את אוצר המילים

      הדרך הכי טובה להתכונן למבחן אמיר היא לשנן את השפה ולהרחיב את אוצר המילים. טוב כמובן שאנחנו לא מתכוונים שתתחילו בינג' על סדרה בנטפליקס, אבל צפייה בסרט עם כתוביות באנגלית בהחלט יכולה לעזור, כך גם קריאת טקסטים באנגלית והאזנה למוזיקה באנגלית. בנוסף, תוכלו לדבר אנגלית עם חברים (בתקווה שיסכימו לשתף פעולה) ואפילו לתרגם טקסטים פשוטים.

      תרגול על מבחן אמי לדוגמא

      חובה חובה חובה!!! לשבת ולתרגל מבחן אמיר לדוגמא. תוכלו למצוא ברשת שלל מבחנים שכאלה שיאפשרו לכם גם לקבל מושג לגבי מבנה המבחן, סגנון השאלות שיוצגו וכך לזהות את החוזקות והחולשות שלכם בנושאים השונים. כמובן שאם איתרתם חולשה מסוימת, תרגלו שוב ושוב כך תוכלו להגיע למבחן עם ביטחון גבוה יותר.

      פתרו מבחנים תוך שימת לב לזמן

      כדאי לדעת שלכל אחת מהשאלות במבחן אמירם יש זמן קצוב ולא ניתן לחזור לאחור במידה ודילגתם על שאלה מסוימת, ולכן כאשר אתם
      נעזרים במבחן אמירם לדוגמא, נסו לעבוד עם סטופר ולהגיע מוכנים לכל סגנונות השאלות.

      תכננו לו"ז מסודר

      דחיינות היא בהחלט העקב האכילס של סטודנטים, במיוחד במבחני קדם כמו מבחן אמיר, ולכן כדאי מאוד לתכנן לו"ז חודשי קדימה ביומן מסודר. רכזו את כל המשימות וחומרי הלימוד שעליכם לעבור עליהם לקראת המבחן וחלקו הכל לימים.

      ולסיום, היעזרו בקורס אמיר

      קורס הכנה למבחן אמיר בהחלט יסייע לכם להגיע הרבה יותר מוכנים, ויכלול תרגולים בשיטות לימוד מוכחות. חברת HIGH Q מציעה קורס הכנה למבחן אמי״ר הכולל שיעורי הכנה, לומדות אוצר מילים, אינספור תרגולים ושיעורי בית, וסימולציות בתנאים דומים ככל האפשר לתנאי הבחינה. בסיוע קורס ההכנה תוכלו להביא את שליטתכם באנגלית לרמה הנדרשת ולשפר את סיכוייכם להשיג פטור מקורסים באנגלית באקדמיה.

      למידע נוסף על קורס אמיר >>>

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ