מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      קורס פסיכומטרי – בוקר או ערב?

      בעת הרשמה לפסיכומטרי תוכלו לבחור האם תרצו ללמוד בקורס שמתקיים בבוקר או בקורס שמתקיים בערב.

      רבים בוחרים להתחיל ללמוד בשילוב עם עבודה או שירות צבאי/לאומי ואין להם ברירה אלא לקחת קורס בשעות הערב. אחרים מתקשים לעמוד בפיתוי של היקיצה הטבעית ומעדיפים לקחת קורס ערב, למרות שבאפשרותם ללמוד גם בבוקר. לעומתם, רבים מאלה שלא עובדים, או שעובדים בשעות הערב (במסעדנות, ברים, אבטחה וכדומה), יעדיפו ללמוד בשעות הבוקר.

      גם ללימודי הערב וגם ללימודי הבוקר יש להתרגל. במוחו של כל אדם פועל מגנון פנימי המווסת את המנגנונים הפיזיולוגיים לאורך שעות היממה. רובנו רגילים להתעורר בשעות הבוקר וללכת לעבודה או ללימודים, ובדרך כלל אלו השעות שבהן אנו מרוכזים יותר ומסוגלים למחשבות מורכבות יותר. לכן מי שיכול, עדיף לו

      לקחת קורס שמתקיים בשעות הבוקר, ולהתכונן לבחינה שגם היא נערכת לרוב בבוקר. עם זאת, ישנם לא מעט אנשים שהתרגלו (בין אם מבחירה ובין אם לא) להיות יעילים ופרודוקטיביים יותר בשעות הערב ואף בשעות הקטנות של הלילה.

      חשוב לדעת שניתן "לווסת" מנגנון זה. גם אם אנו עובדים או משרתים בבוקר, לאחר שנתחיל ללמוד בשעות הערב נרגיל את המוח שלנו להיות יעיל יותר בשעות האלה. חשוב להבין שזה לא יהיה פשוט בהתחלה, אך היו בטוחים שלאחר ימי לימוד ספורים "בשעות הקשות" כבר תשימו לב לשינוי. עם זאת, חשוב לזכור שהבחינה עצמה נערכת בבוקר, ולכן חשוב למצוא בקרים פנויים לתרגול גם אם אתם אנשים שמעדיפים ללמוד בערב. ככל שמתקרבים לבחינה חשוב יותר להתרגל ללו״ז של בוקר שכולל קימה, ארוחה, התארגנות וכניסה לריכוז בשעות המוקדמות. אתם לא רוצים להגיע לשבוע הבחינה, להילחץ מהשעה המוקדמת ולא להצליח לישון בלילה שלפני הבחינה.

      לפיכך, לא משנה אם תבחרו קורס פסיכומטרי שמתקיים בבוקר או בערב. גם בבוקר וגם בערב תוכלו למצות את הפוטנציאל הפסיכומטרי שלכם ולהגיע לציון שאותו קבעתם לעצמכם. במידת האפשר מומלץ להתחיל ללמוד בשעות שבחרתם עוד בטרם החל הקורס, כדי שתהיו מוכנים ומכוונים עם תחילתו. הדבר החשוב ביותר הוא לבנות לעצמכם שגרת לימודים שמתאימה לכם ולהתרגל אליה, ולסגל לעצמכם הרגלי לימודים קבועים ומסודרים.

      היכנסו עכשיו לקבל עוד פרטים על פסיכומטרי ועל מבחן פסיכומטרי

       

       

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ