מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      פסיכומטרי מסלול עתודה

      מכינים אותך לעתודה בצה"ל!

      לראשונה בישראל קורס הכנה לפסיכומטרי במיוחד עבור מועמדים לעתודה בצה"ל ב-LIVE

      מסלול העתודה האקדמית בצה"ל הוא המסלול היוקרתי לפיתוח כוח אדם מקצועי אקדמי, בדגש על מקצועות ההנדסה, הרפואה והמדעים המדויקים- שמהווים את עמוד השדרה של הקצינים האקדמיים בצה"ל. בוגרי המסלול משתלבים בשירות בצה"ל כקצינים אקדמיים בכלל יחידות וגופי הביטחון ומובילים את העשייה הטכנולוגית, המדעית והכלכלית.

      כחלק מתהליך הקבלה למוסדות האקדמיים נדרש ציון פסיכומטרי אשר משקף את יכולתו של המועמד בתחומים השונים.הבחינה הפסיכומטרית הינה חובה, מהווה תנאי כניסה לעתודה ותקפה גם אם יחול שינוי במדיניות הקבלה של המוסדות האקדמיים. עולים חדשים עד חמש שנים בארץ או ששפת אימם אינה עברית יכולים להיבחן בבחינה הפסיכומטרית בשפות נוספות )עברית-אנגלית משולב, רוסית, ערבית(.

      הנחות לעתודאים מטעם הצבא

      בצה"ל ישנה הבנה כי ההיערכויות למיון למסלול כרוכות בעלות כספית ולכן הוא מסייע למתקבלים למסלול במענק בגובה 2,500 ש“ח לצורך כיסוי העלויות. מענק זה הוא נוסף למענק עידוד העתודה וניתן באופן אוטומטי למתקבלים למסלול במהלך שנה א‘ ללימודים. לתשומת לבכם: המענק יינתן רק לעתודאים אשר התקבלו ללימודים וחוילו בפועל.

      אנו בHiGH Q מבינים את הקושי בהתחייבות למסגרת עם מיקום וזמנים קבועים ולכן, פיתחנו במיוחד עבורכם, מועמדי העתודה, קורס הכנה לפסיכומטרי LIVE . אותם קורסים, אותו מרצה, אותו היחס האישי, בכל שעה ומכל מקום. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ