מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      איך לעשות פסיכומטרי ולהישאר בחיים

      המבחן הפסיכומטרי הוא שער הכניסה לעולם האקדמי. לכן עבור תלמידים רבים הוא מקור לחששות, תסכולים ואפילו פחדים שמקשים עליהם למצות את הפוטנציאל הפסיכומטרי שלהם.

      אנחנו פה בדיוק בשביל להראות לכם שהשד לא כל כך נורא, אם יודעים איך להתמודד איתו. ואנחנו יודעים. כי  HIGH Q הוקמה כבר ב-1984 (רבים מכם לא היו אז בתכנון בכלל) וזה אומר המון ניסיון, ידע עצום, מאות אלפי תלמידים מרוצים (יותר מ-250,000) וסניפים בכל רחבי הארץ (43 סניפים בכל האזורים).

      קורס פסיכומטרי בראש אחר

      1. המרצים שלנו שמים את הסטודנט במרכז. אנחנו בוחרים אותם בפינצטה – זה ברור. הם תותחים בפסיכומטרי – זה ברור. הם עוברים הכשרה ארוכה בטירוף ואנחנו לא מוותרים להם על פסיק – זה ברור. אבל המרצים שמסיימים אצלנו בהצלחה את ההכשרה ונכנסים ללמד הם כאלה שבאו ללמד ב-HIGH Q לא כי הם יודעים את החומר, אלא כי הם מורים בנשמה. אכפת להם מהתלמידים, לא מהחומר. הם יקחו אתכם איתם יד ביד וילוו אתכם לכל אורך הקורס, בטלפון, במייל, באתר וכמובן בשיחות אישיות אחד על אחד. לא כי אמרנו להם, אלא כי ככה הם.
      1. הסוד לקורס פסיכומטרי מוצלח: כיתות קטנותזהו, גילינו את הסוד. אצלנו הבינו כבר מזמן שבכיתות קטנות כל אחד מקבל יחס אישי מהמרצה, ויכול לדחוף את עצמו להגיע רחוק יותר. בכיתה גדולה המרצה מלמד את החומר, ואילו בכיתה קטנה המרצה מלמד את התלמידים.
      1. הקמנו אתר פשוט מטורף. באמת. כדי לייצר לכם סביבת למידה נוחה ומתקדמת, האתר מתאים את עצמו אליכם ויש בו אפליקציות אדפטיביות ואפקטיביות (בדוק) עם כמות תרגילים כמעט אינסופית! האתר סוקר את הישגיכם בתרגולים ובסימולציות, ובהתאם מעלה ומוריד את רמת הקושי בתרגול. האתר עוקב אחרי התקדמותכם ומעדכן גם את המרצה שלכם. המרצה שלכם יודע בכל שלב מה מצבכם, במה התחזקתם ומה שכחתם לתרגל. אתם לא לבד אפילו לרגע אחד. בטוח שמעתם מחברים על BrainWash – זה פיתוח מהפכני שלנו שמלמד אתכם אנגלית בלי שתשימו לב. גאוני לא? מחקרים מראים שזו השיטה המהירה והמוצלחת ביותר ללימוד מילים חדשות. המילים פשוט נשתלות לכם במוח, אם תרצו ואם לא. ומה לגבי Personal Trainer? זה מאמן אישי שאחראי על החלק הכמותי של הבחינה. זו מערכת עם מאגר אינסופי של תרגילים שמחולקים לפי רמת קושי וסוג השאלה, עם פתרונות מלאים. התרגול במאמן האישי משפר את הטכניקה ועוזר להפוך תרגילים קשים לתרגילים פשוטים וקלים. עשיתם סימולציה? ה-Analyzer שלנו יגיש לכם דו"ח שמסכם כל סימולציה ויראה לכם בדיוק היכן טעיתם, מה אחוזי ההצלחה שלכם בכל נושא ונושא, ומה כדאי לכם להמשיך לתרגל.
      1. LOD – ה-VOD של עולם הפסיכומטרי. לא הבנתם בשיעור? לא התרכזתם? פספסתם שיעור? יש לנו פתרון – Lessons On Demand. כל השיעורים זמינים עבורכם במחשב 24/7 כדי שתחזרו על החומר מתי שנוח ואיפה שנוח לכם, וגם אם לא יכולתם להגיע לשיעור, תמיד תוכלו להשלים את החומר.
      1. 10 סימולציות מלאות. הסימולציות מתקיימות לכל אורך הקורס, לא רק בסופו. בפסיכומטרי לא מספיק לדעת לפתור כל תרגיל בנפרד – יש לדעת לגשת לשאלות, לעמוד בזמנים, לתכנן נכון את הפרק, ולבנות אסטרטגיית פתרון. וחייבים בטחון עצמי. הסימולציות בונות את המיומנויות הפסיכומטרית עם זמן, הניסיון, התרגול וההפנמה. הסימולציות גם מעדכנות את המרצה שלכם במצבכם בכל שלב בקורס, ומסייעות לו, בעזרת כלי הניתוח המתקדמים שלנו, לבנות לכם תכנית תרגול אישית.
      1. חווית לימוד אחרת לגמרי. שיטות הלמידה בכיתה מבוססות על מצגות מתקדמות, ושימוש באפליקציות אינטראקטיביות שמשמשות את התלמידים למענה על שאלות בכיתה. המצגות מפעילות את הזיכרון החזותי ואת הזיכרון השמיעתי של התלמיד, ומעבירות את החומר בצורה ברורה, פשוטה וכיפית בלי לבזבז זמן מיותר.

      השורה התחתונה: איך מביאים אתכם לציון שאתם צריכים לקבל. אצלנו, התשובה מתחילה באנשים: במרצים שלנו, במקצועיות שלכם ובאכפתיות שלהם. הם יתאימו לכם את התרגול באופן אישי, יבדקו אתכם בכל שלב, ישלחו לכם מיילים באמצע הלילה, יתקשרו לתזכר אתכם על מטלות, ישאלו כל הזמן מה מצבכם, וידחפו אתכם למקסימום. ככה זה ב-HIGH Q: המרצה יוציא לכם את המיץ, כדי שאתם תוציאו את הציון שאתם צריכים.

      היכנסו עכשיו לקבל עוד פרטים על פסיכומטרי או הרשמה לפסיכומטרי

      רוצים להירשם, לקבל עוד פרטים או לשאול שאלה? התקשרו עכשיו 1-800-80-80-80 ונשמח לענות על כל שאלה!

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ