מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      הכנה לפסיכומטרי

      כידוע, המבחן הפסיכומטרי מהווה אתגר לא קטן עבור נבחנים רבים, וקשה מאוד להצליח בו ללא הכנה. מעבר לכך, לא כל הכנה תהיה טובה מספיק. כמובן שרוב הנבחנים יעדיפו להעזר בקורס הכנה לפסיכומטרי. הכנה עצמית ללא שום מסגרת היא כמעט ולא רלוונטית בהתחשב בכמות החומר הכלול במבחן וגיוונו הרב, ובמסגרת הזמן המלחיצה, המצריכה יעילות אופטימלית בפתרון כל שאלה. ללא שימוש ב"שיטות פסיכומטריות", שפותחו במיוחד עבור המבחן, וללא תרגול מאסיבי שלהן – הצלחה במבחן הופכת למשימה קשה במיוחד.

      אך גם אם מוסכם שקורס הכנה לפסיכומטרי הוא חיוני, איך יודעים איזה קורס מספק את הכנה הטובה ביותר? מהם הקריטריונים החשובים לבחירה? באופן טבעי, יש המתפתים לבחור בקורס בעיקר על פי מחירו. הדבר מובן בהחלט (מי לא רוצה לחסוך כסף?), אך בפועל בחירה בקורס זול, שעשוי שלא "לספק את הסחורה" ולסייע בהשגת הציון הרצוי, עלולה להוביל להוצאה על קורס נוסף, בזבוז אינספור שעות לימוד יקרות, ולעתים אף דחיית הלימודים בשנה או יותר (שתוביל לדחייה בעליית השכר שהתואר צפוי להביא עימו). כך, חסכון כספי מסויים בטווח הקצר עלול להוביל להוצאות כספיות גדולות בהרבה בהמשך, ולא פחות חשוב – לאכזבה ותסכול מיותרים.

      אך גם אם מוכנים להשקיע בקורס הכנה יקר ואיכותי יותר – כיצד בוחרים אחד מבין הקורסים הרבים המוצעים כיום? ראשית, כדאי לבחור קורס וותיק ומבוסס, המועבר כבר בהצלחה לפחות מספרלחץ במילמודים - היי קיו עשורים. זאת משום שבניית קורס כזה, הכוללת פיתוח שלל טכניקות מתוחכמות לפתרון שאלות ושיטות הוראה מתקדמות ויעילות, כתיבת חומר מקיף ומגוון לתרגול – נשענת בהכרח על נסיון מצטבר עצום של צוות ההוראה ושל מחלקת המחקר והפיתוח. קורס כזה יגיע לרמה הגבוהה ביותר רק אחרי שנים רבות של שיפור מתמיד.

      אז מבין הקורסים הותיקים, איך יודעים איזה קורס איכותי יותר? הרי שרק בהשתתפות בקורס עצמו ניתן להעריך את רמתו האמיתית. בכל זאת, ישנם פרמטרים נוספים שכדאי לשים אליהם לב. למשל, רצוי לברר מראש אילו כלים מוצעים לתלמיד מעבר לספרי הלימוד. כיום כבר קיימות אפליקציות חכמות ומתקדמות שהופכות את הלמידה ליעילה יותר, ואף מהנה הרבה יותר. חלקן מאפשרות התאמה אישית של תרגול לכל תלמיד בנפרד, בהתאם לנקודות החוזק והחולשה שלו. אחרות מסייעות בשינון אינפורמציה חשובה כמו חוקים גאומטריים, לוח הכפל ואוצר מילים באנגלית, שיפור יכולות חישוב ועבודה בלחץ זמן, ועוד.

      בנוסף, כדאי לוודא שהקורס מתקיים במרחק סביר. חלק מהקורסים נערכים במוקדים מרכזיים בלבד, בעוד לאחרים פריסה ארצית המאפשרת לתלמידים להגיע לכיתה בנסיעה קצרה של עד חצי שעה. גם לגודל הכיתה חשיבות לא קטנה. למידה בכיתות "בית-ספריות" של 30-40 (ולעתים גם 50) תלמידים אינה אפקטיבית כמו למידה בכיתות של 10-20 תלמידים, המאפשרת יחס אישי אמיתי לכל תלמיד. בהצלחה!

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ