מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      הכנה לקורס פסיכומטרי

      קורס פסיכומטרי מתחיל חודש לפני פתיחת קורס פסיכומטרי. או במילים אחרות, חשוב להתכונן לקורס ההכנה. אם זה נשמע לכם מיותר, תחשבו שוב! כשתגיעו לקורס תגלו שיש תלמידים שכבר שוקדים לבחינה שבועות רבים ומרגישים זאת מיד. בנוסף, אין טעם להגיע ליום הראשון של הקורס ולבזבז את הזמן על חזרה על חומר, או רענון דברים ששכחתם מהתיכון. חבל על הזמן. אז קדימה, לעבודה!

      אוצר מילים

      בהערכה גסה ניתן לומר שאוצר המילים באנגלית שווה בערך 90-80 נקודות מהציון הכללי, ולכן במובן זה הוא הנושא הבודד הגדול ביותר בבחינה. לא נשכח גם שיכולות שפה משתפרות לאט. לכן מומלץ להתחיל לשפר את אוצר המילים מוקדם ככל שניתן.

      לשמחתכם לא תאלצו לתרגל אוצר מילים בכרטיסיות, דפים ושאר ירקות. השיטות האלה נשארו בשנות התשעים של המאה הקודמת. כשתתרגלו באמצעות אפליקציית BrainWash המפורסמת שלנו תגלו שאפשר ללמוד אלפי מילים חדשות בזמן קצר. זה לא קסם – הטכנולוגיה הזו היא תוצר של שנים ארוכות של מחקר ופיתוח שיצרו לבסוף את אחד היתרונות המשמעותיים שיש לכם על חברים שלכם שלא זכו ללמוד אצלנו. שעה ביום ואתם מסודרים!

      קריאה באנגלית

      קריאת ספר משפרת את שלושת הגורמים שבודק המרכז הארצי לבחינות והערכה – אוצר המילים, הבנת הנקרא ומהירות הקריאה. ספר, מגזין, עיתון יומי ואתרי אינטרנט – כולם מקורות מצוינים. קחו ספרים שמעניינים אתכם, כדי להקל על עצמכם להתמיד בקריאה, והקפידו על שעה ביום של קריאה באנגלית, אפשר לפני השינה. אגב, אם אתם צופים בסרטים וסדרות, נסו להחליף את הכתוביות מעברית לאנגלית. תופתעו כמה זה עוזר לשיפור השפה.

      הכנה לכתיבת מטלת החיבור

      קראו עיתונים ואתרי חדשות, והתמקדו בעמודי הדעות. טורי הדעה יעזרו לכם לאפיין את ההבדל בין שפת כתיבה לבין שפת דיבור שחשוב להבין לקראת מטלת החיבור. יתר הכתבות יציידו אתכם בידע הדרוש להעלאת טיעונים מקוריים. קריאת עיתונים (חצי שעה ביום) תשפר גם יכולות מילוליות נוספות הנבדקות במסגרת מבחן הפסיכומטרי, כמו הבנת הנקרא ואוצר מילים.

      לוח הכפל

      שננו את לוח הכפל! אנחנו בטוחים שגם אתם, כמונו, מורגלים כבר לחישובים בטלפון הנייד. המטרה שלכם היא להגיע מהר ככל שניתן למצב בו אתם מחשבים בראש כל מכפלה של שני מספרים שקטנים מ-15. זה יחסוך לכם זמן יקר בבחינה. כדי לשפר את שליטתכם בלוח הכפל ובביצוע פעולות חישוב בסיסיות מכל הסוגים מחכות לכם באתר התלמיד מגוון אפליקציות שנוצרו בדיוק למטרה זו, כגון mathris.

      חזרה על אלגברה בסיסית

      עם ההרשמה תקבלו ממנהלת הקמפוס חוברת יסודות אלגבריים. מומלץ לפתור את החוברת טרם הקורס: פעולות חשבון בשברים, חוקי חזקות ושורשים, משוואות בנעלם אחד וכדומה. אמנם נושאים אלה יילמדו בקורס, אבל אם תתחילו את הקורס לאחר שרכשתם ידע בסיסי, תוכלו להתרכז בפיתרון מהיר של השאלות בלי להסתבך עם חישובים טכניים. כשתסיימו את חוברת היסודות האלגבריים תוכלו להמשיך לתרגל תחת המאמן האישי (Personal Trainer) באתר.

      חזרה על חוקי הגיאומטריה

      אמנם תחזרו על כל החוקים החשובים בקורס, אך מומלץ לרענן אותם טרם הקורס באמצעות המאמן האישי (Personal Trainer) באתר שלנו שיזכיר לכם כל מה שכבר הספקתם לשכוח.

      חרשו על האתר

      אחרי שחזרתם על חוקי האלגברה והגיאומטריה, המשיכו להכיר את האתר שלנו, ובראש ובראשונה המעבדה הקוגניטיבית. המעבדה הקוגניטיבית היא כלי שנועד לא רק לעזור לכם לממש את הפוטנציאל שלכם, אלא גם להרחיב אותו! פשוט כך – חדר כושר למוח. זיכרון לטווח קצר, מולטי-טסקינג ומיקוד קשב הן רק חלק מהיכולות הקוגניטיביות שנדרשות בבחינה ושתוכלו לשפר משמעותית באמצעות משחק במעבדה הקוגניטיבית. האפליקציות המיוחדות מחכות לכם!

      למרות החשיבות הרבה של ההכנה, חשוב גם לנצל תקופה זו לצבירת אנרגיות לקראת הקורס. באמצעות איזון נכון בין לימוד, מנוחה ושאר עיסוקיכם, תגיעו לקורס חדים, רעננים (מבחינת הידע ומבחינה מנטלית) ומוכנים לאתגר. זכרו שהחזרה על החומר היא רק ההתחלה, והיא תכין אתכם נפשית לכמות התרגולים ושיעורי הבית שתצטרכו לעשות במהלך הקורס. אז קחו נשימה עמוקה וקדימה לעבודה! בהצלחה!

      היכנסו עכשיו לקבל עוד פרטים על פסיכומטרי או הרשמה לפסיכומטרי

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ