מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      הרשמה למבחן הפסיכומטרי

      מתי אפשר לעשות את הבחינה? היכן היא מתקיימת? איפה נרשמים?

      הבחינה הפסיכומטרית נערכת ארבע פעמים בשנה במועדים אפריל, יולי, ספטמבר/אוקטובר ודצמבר וניתן לגשת במועדים עוקבים. קיים שוני בין המועדים מבחינת השפות בהן אפשר להבחן ובמקומות ברחבי הארץ בהם נערכות הבחינות.

      הרישום לבחינה יכול להתבצע בשתי דרכים, דרך אתר האינטרנט של המרכז הארצי לבחינות והערכה או באמצעות ערכת הרשמה אותה ניתן לרכוש בחנויות הספרים האוניברסיטאיות וברשתות צומת ספרים וסטימצקי. ככל שתקדימו את הרשמתכם תגדילו את הסיכוי שתשובצו לבחינה בסמוך למקום מגוריכם

      הרשמה לבחינה מותאמת

      המרכז הארצי לבחינות והערכה מאפשר למועמדים עם מגבלות להיבחן בבחינה שנערכת בתנאים מותאמים. בחינה זו נערכת רק בארץ ומתקיימת במועד הבחינה הרגילה או במהלך שלושת השבועות שלאחריו . הודעה על התאריך המדויק תישלח לנרשמים שאושרה להם בחינה בתנאים מותאמים. למעוניינים להגיש בקשה לתנאים מותאמים – יש לקרוא את מלוא המידע, הדרישות והקריטריונים להגשת בקשה ולפעול על פיהם כפי שמופיע באתר מאל"ו (המרכז הארצי לבחינות והערכה).

      הרשמה מאוחרת

      ניתן להירשם לבחינה הפסיכומטרית גם במהלך תקופה מסוימת לאחר המועד האחרון להרשמה, כל עוד נותרו לפחות שבעה ימי עבודה עד למועד הבחינה עצמה. הרשמה כזו תחויב בדמי טיפול גבוהים בכ-150% מדמי ההרשמה הרגילים. חשוב לשים לב שבמקרה של הרשמה מאוחרת תוגבל אפשרות הבחירה במיקום הבחינה ולא יהיה ניתן לבקש בחינה בתנאים מותאמים.

      אם לא נרשמתם לבחינה בהרשמה רגילה או מאוחרת, עוד לא נסגרו כל האופציות בפניכם, ייתכן שתוכלו להירשם אליה ביום הבחינה עצמו. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר במהלך ששת ימי העבודה שלפני מועד הבחינה אל מרכז הזימונים כדי לוודא שנותרו מקומות בחינה פנויים ולברר אם תוכלו להירשם ביום הבחינה וכיצד יש לעשות זאת. נוהל הרשמה זה מחייב היערכות מיוחדת, ולכן הוא כרוך בתשלום דמי בחינה גבוהים במיוחד – בשיעור של 250% מדמי הבחינה בהרשמה הרגילה. אם תיערך בחינה בנוהל זה, שימו לב לנקודות האלה:

      הבחינה תיערך במקום אחד בלבד בארץ.

      מספר המקומות מוגבל, וכל הקודם להגיע ביום הבחינה למקום הרלוונטי ולהירשם – זוכה.
      אי אפשר לשמור מקומות מראש לבחינה זו.

      על הנבחנים המעוניינים בהרשמה זו להתייצב לבחינה שעתיים לפני תחילתה, כדי שיהיה אפשר לבצע את הפרוצדורות הנדרשות, לרבות גביית תשלום, הכנת חומרי בחינה ושיבוץ לחדר בחינה.

      התשלום ייעשה במקום הבחינה ובמזומן בלבד. לא יתקבלו המחאות או תשלומים באשראי. בשל המחיר הגבוה ובשל העובדה שלא מובטח כי יהיו מקומות בחינה פנויים לאחר מועד סיום ההרשמה, הרשמה מאוחרת והרשמה ביום הבחינה אינן מומלצות, והן מיועדות למקרי חירום בלבד.

      שימו לב, הרשמה לקורס פסיכומטרי אינה פוטרת אתכם מלהירשם לפסיכומטרי דרך המרכז הארצי.
      ההרשמה לפסיכומטרי והתשלום על הבחינה הוא באחריותכם בלבד.

      מידע נוסף עד דרכי ההרשמה תוכלו למצוא במרכז הארצי לבחינות והערכה.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ