מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      טיפים לגיאומטריה בפסיכומטרי

      מרגע הרשמתכם לקורס הבנתם את חשיבות ההכנה המוקדמת – התחלתם ללמוד מילים ולקרוא ספרים באנגלית ובעברית, ורעננתם את היסודות שלכם באלגברה ובלוח הכפל. האם יש עוד מה לעשות?

      התשובה היא כן! אחד הנושאים שאנו ממליצים להתכונן אליהם עוד לפני הקורס הוא גיאומטריה. שאלות גיאומטריה מהוות כרבע מתוך הפרק כמותי בקורס, וככל שנקדים להתכונן אליהן – כך ייטב.

      קרוב לוודאי שהפעם האחרונה בה חישבתם את שטחו של משולש הייתה אי שם בימי התיכון העליזים, וכדאי להתחיל לרענן את זיכרונכם. חשוב להדגיש כי הגיאומטריה בפסיכומטרי שונה מאוד מזו שבתיכון, כך שמי שראשי התיבות צז"צ מעוררים בו תחושת צמרמורת יכול להיות רגוע. המפתח להצלחה בשאלות גיאומטריה בפסיכומטרי, הוא פשוט לדעת את החוקים. מי שיגיע לקורס כשבידיו כבר כל הידע הבסיסי בנושא – הרוויח ובענק!

      החוקים שעליהם כדאי לעבור: קווים וזוויות, משולשים, מרובעים ומעגלים.

      שימו לב, ההכנה מראש אינה באה על חשבון הלימוד בקורס, אלא רק נועדה להקדים ולהבין את החומר. במהלך הקורס יילמדו כל הנושאים מהיסוד.

      איך לומדים את החוקים?

      Personal Trainer – מי שנרשם לקורס וקיבל סיסמה לאתר התלמיד יכול להיכנס ללשונית "מתאים לי", ובתוכה תמצאו את ה-Personal Trainer – מאמן אישי בחשיבה כמותית. זהו מחולל שאלות אינסופי בדרגות קושי שונות, בכל הנושאים הכמותיים. תרגלו בPT את "גיאומטריה – ואלה החוקים…".

      לחיצה על המילים "ואלה החוקים" תוביל אתכם לדף שבו מרוכזים כל חוקי הגיאומטריה המרכזיים לפסיכומטרי. ליד כל חוק תמצאו קישור ל"משקולת" שבה תרגול של אותו חוק. כמות התרגילים בכל משקולת היא אינסופית, כך שלא ניתן "לסיים" את כולן. המטרה היא להגיע למצב של הבנה והטמעה של החוק והדרכים ליישומו בשאלות בסיסיות. ניתן (ורצוי) להיעזר בכפתור ה"solution" כדי לקבל הסבר מפורט על דרך הפיתרון. לאחר שקראתם והבנתם את החוק, והצלחתם לענות 5 תשובות נכונות ברצף במשקולת ספציפית, ניתן להניח את המשקולת ולעבור לחוק הבא.

      עברו על כל החוקים והמשקולות עד נושא מעגלים, כולל. לאחר שסיימתם, מומלץ לחזור ולתרגל עוד פעם-פעמיים, בהפרשים של מספר ימים בין פעם לפעם, וכך תוודאו שאתם זוכרים את החוקים ושהפנמתם אותם ברמה מספקת. מספר ימים לפני תחילת הקורס, מומלץ גם להיכנס באתר ללשונית "משחק מקדים", ושם תוכלו לרענן שוב את היסודות הגיאומטריים שלכם באמצעות שלל הסברים ותרגילים.

      אם הכל נלמד בקורס, למה להשקיע זמן בהכנה מוקדמת?

      במהלך הקורס תהיו עמוסים במטלות, שיעורי בית וסימולציות. הגעה לקורס עם ידע קודם תחסוך לכם זמן ומאמץ בתקופה עמוסה זו. בנוסף, שליטה בחוקי היסוד תעזור לכם להתרכז במהלך השיעור בדגשים הפסיכומטריים שהמורה יציג, במקום בלנסות להבין את הנושאים מאפס, ובכך הלמידה תהפוך יעילה ומהנה הרבה יותר. כפי שאתם יודעים, הבחינה הפסיכומטרית היא בחינה יחסית, וההכנה המוקדמת תעניק לכם יתרון יחסי על כל הנבחנים האחרים. אז יאללה לעבודה, פיתגורס מחכה לכם…

      היכנסו עכשיו לקבל עוד פרטים על פסיכומטרי או הרשמה לפסיכומטרי

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ