מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      למה High-Q

      לפתור בחינה פסיכומטרית זו מיומנות בפני עצמה. התמודדות עם לחצים, חשיבה מהירה, מעבר בין סוגי שאלות שונים וישיבה ממושכת – היכולות הללו ישפיעו באופן דרמטי על הציון הפסיכומטרי הסופי שלכם. קורס הפסיכומטרי שלנו כולל 10 סימולציות (בחינות הזהות במבנה שלהן לבחינה פסיכומטרית אמיתית) שנועדו בדיוק בשביל לפתח את אותן יכולות. הסימולציות נערכות בתנאים המדמים את בחינת האמת: כל תלמיד בכיתה יקבל חוברות בחינה, מטלת חיבור ודף תשובות. הסימולציות נערכות תחת השגחה והקראת זמנים, בדיוק כמו הדבר האמיתי!

      הלחץ באוויר שכה מאפיין את בחינת האמת ירד בהדרגה מסימולציה לסימולציה. הסימולציות שנערכות כבר מתחילת הקורס תאפשרנה באופן הדרגתי ומבוקר את הכרת מבנה הבחינה הפסיכומטרית ואת עצמכם כנבחנים. חשוב לזכור שמדובר בסוג בחינה שטרם התנסתם בה ויש להתרגל למבנה הבחינה ואתגריה ולא רק לחומר הלימוד.

      לא פחות חשוב מכך – הסימולציות תאפשרנה מעקב צמוד אחר ההישגים שלכם בפרקים השונים. כל נתוני הסימולציות שנאספו במשך קורס פסיכומטרי ועד למרתון, חשופים דרך האתר המתקדם גם לתלמיד עצמו וגם למורה. ניתוח הסימולציות יאפשר לכם לזהות את נקודות החוזק והחולשה שלכם ולהתאים את התרגול הנדרש. תחקור עצמי מעמיק של כל סימולציה יאפשר לכם לזהות את סוגי הטעויות שלכם ולהימנע מהן ולעבוד בצורה נכונה ויעילה יותר.

       

      עובדה כי כל תלמיד הוא עולם ומלואו הופכת את ההוראה לתחום מורכב ומסובך. במשך 35 שנים חקרנו,פיתחנו, למדנו ושכללנו את שיטות ההוראה שלנו לאמנות של ממש – אמנות ההוראה.

      המורים שלנו הם אמני הוראה – הם עברו הכשרה ארוכה ומפרכת ועם השנים נהיו אמנים בלהבין את הצרכים, הרצונות והרגשות שלך וללמד אותך בדרך שמתאימה לך. המורים שלנו מאמינים שהאחריות להבנה שלך מוטלת על כתפיהם. אין תלמידים שלא מבינים, יש מורים שלא מצליחים ללמד. המורים שלנו ידועים באינטיליגנציה הרגשית המפותחת שלהם ובניסיון שצברו עם מאות ואלפי תלמידים. הקשר האישי והחיבור הרגשי שתזכו לו עם המורה שלכם הם הדרך היחידה בה תוכלו ללמוד באופן שמתאים לכם. חנוך לנער על פי דרכו.

      על מנת שתקבל מהמורה שלך יחס אישי אמיתי שכולל התאמה של תכנית הלימודים לצרכים והרצונות שלך, החלטנו שהלימודים יערכו תמיד בכיתות קטנות. לעומת זאת כשלומדים עם 40 תלמידים בכיתה, כפי שנהוג בישראל, אז אין לך מורה – יש לך בעצם מרצה. בכיתה גדולה מלמדים את החומר ולא את התלמידים. אצלנו בכיתה הקטנה תקבל מענה לכל שאלה שלך, בכל רגע נתון, בכיתה ומחוצה לה. יתרה מזאת, בכיתה הקטנה שלנו המורה שלך מכיר את היכולות, השאיפות וסגנון הלימוד שלך לפחות כמוך ולעיתים אף יותר ממך!

      בקורס הפסיכומטרי חלק הארי של תהליך הלמידה והתרגול נעשה מחוץ לכיתה, שם כל אחד מכם לומד ומתרגל באופן ובקצב המתאימים לו. אם זה היה אפשרי היינו מבקשים מהמורה לחזור איתך הביתה ולהמשיך ללמד אותך גם שם. מכיוון שזה לא ממש אפשרי, פיתחנו אתטכנולוגיות ההוראה המתקדמות בעולם שמתאימות את אופן ורמת התרגול בדיוק עבורך. כן, שמעת נכון, המערכת מתאימה את עצמה אליך!

      גם את טכנולוגיות ההוראה הפכנו לאמנות של ממש באמצעות Gamification, לימוד תוך כדי משחק . מחלקות המחקר והפיתוח של קבוצת High Q העולמית מפתחות במיוחד עבורך עשרות אפליקציות של משחקים לימודיים מיוחדים בכל הנושאים. כך תוכלו להפוך למומחי פסיכומטרי בכל מקום בו תהיו, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. זהירות – זה ממכר.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ