מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      &nsbp;

      טיפים לשיפור ציוני הבגרות ולהשלמת בגרויות

      שיפור ציוני הבגרות והשלמת בגרויות הן אפשרויות שתחשבו עליהן רגע לפני רישום ללימודים אקדמיים נחשקים, שהרי בגרות מלאה וציונים טובים יפתחו לכם דלת לעתיד כלכלי מוצלח. עם זאת, תקופת השלמת הבגרויות כרוכה בלחצים רבים בצד מוטיבציה להצליח, בייחוד אם עבר זמן-מה מתקופת התיכון. לפניכם כמה טיפים חשובים כדי לעבור בהצלחה את תקופת הבגרויות.

      שמרו על תזונה נכונה ועל כושר גופני

      תקופת הבגרויות עשויה להיות מורכבת. אתם יושבים שעות רבות בניסיון לפתור תרגילים במתמטיקה או לשנן פרקים שלמים בתנ"ך. מן הסתם תרצו לכרסם חטיפים או להזמין מזון מהיר (ג'אנק פוד). הקפדה על תזונה נכונה וצריכת מאכלים עשירים בחלבון או בחיטה מלאה מסייעות לפעילות המוח. מלבד זאת, אל תוותרו על פעילות גופנית, שאף היא תורמת לפעילות המוח ומאפשרת להתחיל את היום באנרגיות טובות או להתאוורר מעט בסיומו.

      בדקו זכאויות לבחינות מותאמות

      היום יש התחשבות מרבית בלקות למידה, הפרעת קשב ומגבלות אחרות ולכן כדאי לדעת שהמרכז הארצי לבחינות והערכה (מאל"ו) מסייע לנבחנים להצליח בבחינות הבגרות ובמבחן הפסיכומטרי באמצעות הקלות שונות. הקלות אלה יכולות לסייע רבות ולכן כדאי לבדוק זכאות באתר מאל"ו. ההקלות יכולות להיות הארכת זמן, יציאה להפסקות במהלך הבחינות ועוד.

      היעזרו במבחנים של שנים קודמות

      בחיפוש מהיר ברשת תוכלו למצוא כמות גדולה של בחינות בגרות קודמות במגוון מקצועות, ולהיעזר בהן. תרגול הבחינות יסייע לכם לקבל מושג על רמת הקושי של הבחינות ולהכיר את הבחינה מקרוב. חשוב לדעת שבמרבית הפעמים הנושאים חוזרים על עצמם, ולכן כדאי מאוד לתרגל כמה שיותר בחינות בגרות משנים קודמות. פשוט הדפיסו אותן ופתרו את התרגילים.

      למדו בסגנון שנוח לכם

      יש נבחנים שמעדיפים להקליד סיכומים במחשב, אחדים מעדיפים לכתוב בכתב יד, ואחרים נוהגים לכתוב ראשי פרקים או להקליט את עצמם מקריאים את החומר ולהאזין להקלטה שוב ושוב. ישנן שיטות לימוד רבות ומגוונות, וכדאי לכם לנסות כמה מהן ולבדוק מהי השיטה הכי אפקטיבית בשבילכם.

      למדו עם חברים

      רבים מעדיפים ללמוד לבד, אבל מומלץ לשלב, כי ללמוד יחד לבגרויות זה הרבה יותר כיף וגם מאפשר לכם להתאוורר מעט ולגוון את השגרה העמוסה. תוכלו גם לצאת ללמוד בבתי קפה כדי להרגיש שיש עולם בחוץ.

      שמרו על שגרת החיים

      קצת קשה לשמור על שגרת חיים בתקופת הבחינות, הרי הלילות הלבנים לצד ימי הלימוד שלא נגמרים די משבשים את השגרה. אולם דווקא בימים אלה כדאי לכם לתחום את הזמן ולהפיק ממנו את המרב. מומלץ לנהל יומן מסודר ולהגדיר שעות לימוד של תחומים מסוימים. כך תוכלו ללכת לישון מוקדם ולקום רעננים.

      דעו לנהל את הבחינה בזמן אמת

      זמן הבחינה הוא רגע האמת. חשוב מאוד שלא להילחץ, אלא לנהל את המבחן בדרך שנוחה לכם. קראו את השאלות, סמנו בכוכבית מה יהיה לכם קל ומה קשה והתחילו מהקל לקשה. כך, מבחינה פסיכולוגית, המבחן ייראה לכם קל יותר בתחילתו. בכל מקרה אין טעם לבזבז זמן יקר על שאלה שאינכם יודעים את התשובה עליה, שמרו אותה לסוף.

      בהצלחה!

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ