מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      שיפור בגרויות – זה אפשרי

      לא מעט מועמדים למוסדות אקדמיים בעלי תעודת בגרות מלאה זקוקים לשיפור בגרויות על מנת להתקבל למסלול הלימודים בו בחרו. זה כמובן לא המצב האידיאלי, וכולנו היינו רוצים להתקבל באופן אוטומטי ללימודים – אך כלל לא מדובר במחסום בלתי אפשרי. כיום ניתן להגדיל את ממוצע ציוני הבגרות באופן קל ומהיר יחסית, על ידי שיפור במספר מקצועות "אסטרטגיים". בנוסף, כיום מוצעים קורסים איכותיים להכנה לבגרות, המאפשרים להשיג ציונים גבוהים בהרבה מאשר בתיכון, בעזרת מספר יתרונות בולטים.

      קורס בגרות

      לכאורה, קל יותר להצליח במבחן הבגרות בזמן התיכון, כאשר כל היום מוקדש אך ורק ללימוד. אך בפועל, רוב נבחנים בני 20 ומעלה מצליחים בבגרות הרבה יותר משהצליחו בתיכון – הרבה בזכות קורסי בגרות איכותיים. אז מהו סוד ההצלחה? מדובר במספר גורמים משמעותיים, המבדילים את הקורסים הפרטיים מלימודים בתיכון: ראשית, בתיכון הלמידה מתפזרת על פני מקצועות רבים, כאשר כל מקצוע נלמד במשך 45 דקות (או 90 דקות בשיעור כפול) ואז "נשכח" בצד למספר ימים, עד לשיעור הבא. בנוסף, כל שיעור נפתח בחזרה על חומר מהשיעור הקודם, כך שבפועל זמן למידת חומר חדש הוא מזערי. לחילופין, בקורס בגרות הלמידה נעשית בימים מרוכזים של כחמש שעות, המאפשרים באמת להעמיק בחומר ולבנות "מומנטום" למידה אפקטיבי, כשכל נושא נבנה על הנושא הקודם ומצטבר אליו.שנית, התלמידים בקורס כזה הרבה יותר בוגרים, אחראיים וחדורי מטרה (להתקבל לתואר) מתלמידי התיכון. הם בחרו בכך ביוזמתם ולא נמצאים בשיעור פשוט כי "ככה זה", כמו בתיכון. לכן, האווירה היא הרבה יותר רצינית ו"לימודית", ואין שום התעסקות בענייני חינוך ומשמעת, הגוזלים זמן לימוד יקר. שלישית, וחשוב מכל, בקורסים המובילים מלמדים המורים הטובים והמקצועיים ביותר בתחומם. מורים שעבורם הוראה היא אומנות, בה הם שולטים ברמה הגבוהה ביותר. ממש כפי שכל ספורטאי ישמח למאמן הטוב ביותר, תשמחו לקבל מורה מצטיין, שיפיק מכם את המירב.

      בחירת מקצועות

      באופן טבעי, רצוי לשפר בגרויות במקצועות עם הציונים הנמוכים ביותר בתעודה, אך ישנם מספר שיקולים נוספים בבחירת המקצועות. כמובן שמומלץ לבחור במקצועות מוגברים (בהיקף 4 או 5 יחידות לימוד), המקנים בונוס משמעותי לציון. עבור אנגלית ומתמטיקה ניתן בונוס מוגדל ולכן הם מומלצים במיוחד. בנוסף, חלק מהמקצועות נחשבים לקלים או נגישים יותר ללמידה, כמו למשל גאוגרפיה, אזרחות ולשון (כמובן שלכל אחד גם נטייה אישית למקצועות מסויימים). גם למועד המבחן השפעה על בחירת המקצוע: מי שמעוניין להבחן במועד חורף, יוכל לעשות זאת רק במקצועות החובה – מתמטיקה, אנגלית, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, תנ"ך, ספרות והסטוריה. הבחינות ביתר המקצועות נערכות אך ורק בקיץ.
      אז אם אתם נדרשים לשפר בגרויות – מחכים לכם בסך הכל כשלושה חודשים מרוכזים של מאמץ ממוקד (פחות מרוב המכינות האקדמיות) – וכרטיס הכניסה לאוניברסיטה בידכם!

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ