מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      מבחן פסיכומטרי לדוגמא

      מבחני פסיכומטרי לדוגמא הם כלי תרגול פסיכומטרי מצוין ומהווים מרכיב חשוב בהכנה לבחינה הפסיכומטרית. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל שאלוני הבחינות של המרכז הארצי ואת כל הפתרונות של מוריHiGH Q לבחינה הפסיכומטרית.

      החל משנת 2009 ואילך המרכז הארצי לבחינות והערכה החל לפרסם את נוסחי הפסיכומטרי. מחלקת המחקר והפיתוח של HiGH Q  ריכזו ופתרו עבורכם את כל בחינות האמת אותן פרסם המרכז הארצי לבחינות הפסיכומטרי וזאת על מנת להקל ולהכין אתכם לרגע האמת. פתרון מבחן פסיכומטרי לדוגמא מאפשר לכם להעריך את הציון אותו הייתם מקבלים, אם הייתם ניגשים כיום לבחינה .

      אנו רואים בפתרון בחינות אלו חלק בלתי נפרד מתהליך ההכנה למבחן הפסיכומטרי וממליצים לכם לפתור אותם על מנת שתוכלו להיות מוכנים לבחינה ככל הניתן.  

      חשוב לשים לב כי החל ממועד אוקטובר 2012 נכנסה לתוקף רפורמת פסיכומטרי חדשה, המשמעותית מאז תחילתו של המבחן בשנת 1981. הרפורמה כוללת סדרה של שינויים – הן במבנה המבחן והן באופן חישוב הציונים.  מאחר והרפורמה השתנתה חלק מהשאלות והתרגילים במבחן הפסיכומטרי אינם רלוונטיים עוד ולכן יש לבדוק לפני פתרון המבחן הפסיכומטרי שאינכם פותרים לשווא חלקים בבחינה כמו שאלות פ.ט.ל והשוואה כמותית לדוגמא.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ