מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      קורס פסיכומטרי בזמן הצבא

      במשך קורס פסיכומטרי עדיף שתשכחו את העבודה, את החברים ואת כל העולם שבחוץ, אך לא תמיד זה אפשרי, ובוודאי שלא בזמן הצבא. לכן, בהצדעה לאלה מכם שמתכננים לגשת לפסיכומטרי בזמן הצבא – כמה טיפים לשילוב קורס פסיכומטרי בעודכם משרתים.

      חשוב לציין כי לכם, סטודנטים שאינם חופשיים כציפורי דרור, יש יתרון מסוים בכך שהזמן שלכם יקר יותר! אינכם יכולים להרשות לעצמכם להתבטל, ועליכם לנהל את הזמן הקצוב בצורה המיטבית. גם שעות תרגול פסיכומטרי מועטות בכל יום יכולות להביא אתכם למצוינות – אם הן יעילות ומנוצלות היטב.

      נצלו "זמנים מתים" קבועים

      קורס פסיכומטרי אינו הזמן לנוח. יש לכם "זמן מת" יומי קבוע? חצי שעה לפני, אחרי ובמשך הפסקת הצהריים? בהמתנה למסדר או לישיבה? קבעו אותו כזמן לתרגול פסיכומטרי. גם עשרים דקות הן די זמן להתקדם! נצלו את הזמן הזה לקריאה וללימוד מילים. אם אתם גם יושבים מול מחשב "אזרחי" – מה טוב! עופו על בריינוואש, אנאלוג'יס, מייקינג סנס וכל משחק שקיים באתר המטורף שלנו.

      קחו אתכם ספר כאילו היה נשקכם האישי

      אין "זמן מת" קבוע? קחו אתכם באופן קבוע חומרי לימוד או ספר קריאה בתיק. בכל פעם שתמצאו את עצמכם בבטלה הוציאו את הספר מהתיק ופתרו עוד שאלה משיעורי הבית. זכרו כי תרגול פסיכומטרי אפשר לעשות בכל מקום.

      בנו לו״ז שבועי

      את הזמן שנותר בסוף היום צריך לתכנן ביעילות יתרה! כדי לא לבזבז ימים יקרים, בנו לעצמכם לו"ז לימודים לשעות הפנויות. הקפידו להכניס בכל יום תרגול קצת מכל אחד משלושת חלקי הפסיכומטרי: כמותית, מילולית ואנגלית. זכרו שהמטרה היא לא לסיים את כל התרגילים (מכיוון שכמות החומר היא אין-סופית), אלא התרגול נועד להטמיע את החומר, לשלוט בו היטב ולנצח את המרכז הארצי לבחינות והערכה. התעמקו בהבנת השאלות במקום לרוץ עליהן על מנת לסיימן במהירות האפשרית. אם יש לכם שלוש שעות בערב מסוים, חלקו את הלמידה לשעה כמותית, שעה אנגלית ושעה מילולית (אפשר קצת יותר או קצת פחות), וכמובן קצת Brainwash לפני כל חלק.

      זכרו : לא נולד האדם שיעצור את הזמן, אך נולד זה שינצל אותו עד תום.

      היכנסו עכשיו לקבל עוד פרטים על פסיכומטרי או הרשמה לפסיכומטרי

      בהצלחה!

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ