מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      קורס פסיכומטרי בקריות

      החלטתם מה אתם רוצים ללמוד? יופי, עכשיו הגיע הזמן לעשות פסיכומטרי בשביל להתחיל בתהליך הקבלה למוסדות הלימודים השונים בארץ. למזלכם, אתם לא חייבים לעבור את זה לבד. קורס פסיכומטרי של הייקיו יכול להיות הפתרון בשבילכם – כך שתזכו לליווי מקצועי לאורך כל הדרך, משלבי הלמידה הראשונים ועד למבחן הסופי. קורסי הפסיכומטרי של הייקיו מפוזרים בכל רחבי הארץ, וכך גם בקריות.
      אז מדוע כדאי ללמוד בקורס ולמה כדאי לבחור קורס פסיכומטרי של הייקיו בקריות?

      למה מומלץ ללמוד בקורס פסיכומטרי ולא לבד?

      אם אתם תוהים למה כדאי לבחור ללמוד במסגרת קורס פסיכומטרי בקריות, יש לכך כמה סיבות מרכזיות.

      קודם כל, בקורס תוכלו להכיר טוב יותר את מתכונת המבחן עצמו. קורס יכול לספק לתלמידים הבנה מעמיקה של מבנה המבחן, השאלות השונות, מסגרת הזמנים ועוד. כך התלמידים יידעו למה לצפות ביום המבחן ולא יהיו להם שום הפתעות.

      סיבה נוספת היא למידה של אסטרטגיות למבחן. קורס יכול ללמד את התלמידים אסטרטגיות שונות למענה על סוגי השאלות, מה שיכול לעזור להם לחסוך זמן ולהגדיל את הסיכוי שלהם לענות תשובות נכונות. כשאתם לומדים לבד- לא בהכרח תקבלו את המיומנויות הללו.

      עוד מיומנות חשובה שנלמדת במהלך קורס פסיכומטרי בקריות וערים אחרות היא ניהול זמן. קורס יכול לעזור לתלמידים ללמוד כיצד לנהל את הזמן שלהם ביעילות במהלך המבחן, מה שיכול להיות אלמנט קריטי להצלחה.

      כיתת לימוד קורס פסיכומטרי קריות
      כיתת לימוד קורס פסיכומטרי קריות

      למה לבחור בהייקיו על פני קורסים אחרים?

      כשבוחרים ללמוד קורס פסיכומטרי של חברת הייקיו באזור קריות, אתם יכולים לדעת שאתם בידיים טובות.
      להייקיו יש את צוות המורים הטובים ביותר שעברו הכשרה מקצועית והם מלאי מוטיבציה לעזור לתלמידים ללמוד ולהתקדם בתהליך שלהם.

      סיבה נוספת היא שאתם יכולים למצוא קורסים קרובים לבית ולא לנסוע רחוק. אפשר ללמוד מיומנויות פסיכומטרי בקריות וכך לחסוך זמן נסיעה יקר. בנוסף, כשלומדים קורס פסיכומטרי באזור קריות אתם יכולים ליצור קשר עם השכנים שלכם – שיהוו בשבילכם מסגרת תמיכה נוספת.

      קורס פסיכומטרי בקריות יספק לכם גם למידה מותאמת ויחס אישי. קיימים קורסים של חברות פסיכומטרי שונות ברחבי הארץ בהם יש קבוצות של עשרות אנשים, מה שמונע מהמורים להעניק לכל אחד מהתלמידים את תשומת הלב הראויה לו.זה מתנהל אחרת בקורסים העירוניים של הייקיו- תוכלו להיעזר במרצה גם בקבוצה וגם באופן אישי!

      בסופו של דבר, קורסי הייקיו הוכחו כקורסים שעוזרים מאוד לתלמידים שלומדים בהם. תלמידים שלמדו בקורס הייקיו קיבלו ציונים טובים, הרגישו שהם הגיעו מוכנים למבחן ויצאו מרוצים מהתהליך.

      קמפוס פסיכומטרי בסניף קריות
      קמפוס פסיכומטרי בסניף קריות

      המלצה של בר (25), סטודנטית מקריות

      "בהתחלה חשבתי שאני יכולה ללמוד לבד לפסיכומטרי וחבל לבזבז כסף על קורס. למה שאני אלמד בקבוצה במסגרת מסודרת כשאני יכולה ללמוד לבד בבית ולהצליח לשלב עם זה את העבודה שלי? אבל אחרי פעמיים בהן עשיתי פסיכומטרי ולא הגעתי לציון שרציתי הבנתי שאני צריכה לשנות משהו בדרך שבה אני פועלת. החלטתי להירשם לקורס של הייקיו. שמחתי לגלות שיש קורס בעיר שבה אני גרה, קריות, ושאני לא צריכה לנסוע רחוק. ולא רק שלמידה תחת קורס פסיכומטרי בקריות נתן לי את מסגרת התמיכה שהייתי זקוקה לה (כל החברים שלי כבר היו הרבה אחרי שלב הפסיכומטרי של חייהם!), גם הצלחתי לשפר את הציון שלי ב-20 נקודות- בדיוק מה שהייתי צריכה כדי להתקבל למסלול באוניברסיטה שרציתי. תודה להייקיו על זה שעזרו לי להגשים חלום!"

      רוצים לעבור את הפסיכומטרי בקלות – הירשמו עכשיו לקורס פסיכומטרי בקריות הקורס נפתח בקרוב.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ