מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      קורס פסיכומטרי באשקלון

      קורס פסיכומטרי באשקלון

      כשרוצים להתחיל ללמוד באוניברסיטה ובמוסדות אקדמים נוספים, לרוב אין מנוס מלעבור בחינת פסיכומטרי. ועד כמה שלפעמים נדמה לנו שמדובר בבחינה ארוכה, מפחידה וקשה – עם הכנה נכונה היא לא חייבת להיות כזאת. בדיוק לצורך זה נועדו קורסי הפסיכומטרי, וניתן למצוא קורס פסיכומטרי מקיף של חברת הייקיו באשקלון. אז מדוע חשוב לקבל ציון טוב ולמה מומלץ לבחור קורס פסיכומטרי באשקלון?

      למה חשוב לקבל ציון טוב בפסיכומטרי?

      הסיבה העיקרית למה אנשים רוצים ציון גבוה בפסיכומטרי שלהם הוא תנאי הקבלה לאוניברסיטאות. אוניברסיטאות רבות משתמשות בציוני פסיכומטרי כחלק מתהליך הקבלה שלהן, וציון טוב יכול להגדיל את סיכוייו של התלמיד להתקבל לאוניברסיטה הרצויה.

      סיבה נוספת היא מלגות. ציון טוב בפסיכומטרי יכול לאפשר לסטודנטים להיות זכאים למלגות שונות שיעזרו להם לשלם עבור ההשכלה שלהם.

      בהמשך, ציון פסיכומטרי יכול גם לאפשר לתלמידים הזדמנויות מגוונות במסלול הקריירה שלהם. קיימים מעסיקים שמסתכלים על ציוני פסיכומטרי ומתייחסים אליהם כאינדיקטור ליכולתו של אדם לחשוב בצורה ביקורתית, לפתור בעיות, לעבוד תחת לחץ ועוד.

      ולבסוף, סיבה נוספת לכך שתלמידים רוצים להשיג ציון גבוה בפסיכומטרי הוא שזה מפתח ביטחון עצמי וגורם להם להיות שבעי רצון מעצמם. מדובר במקור לגאווה וסיפוק אישי מאחר וציון פסיכומטרי יכול לשקף את עבודתם הקשה והמסירות של הסטודנטים. לאחר קבלת ציון טוב הסטודנטים ירגישו שהם בטוחים יותר ביכולותיהם ושהם יכולים להתמודד עם כל אתגר שיקרה בדרכם!

      מכללת הייקיו סניף אשקלון
      מכללת הייקיו סניף אשקלון

      יתרונות של קורס פסיכומטרי באשקלון של הייקיו

      אז עכשיו כשאתם יודעים למה חשוב לקבל ציון טוב בפסיכומטרי- הנה הדרך להשיג אותו: ללמוד קורס פסיכומטרי באשקלון של חברת הייקיו. הייקיו קיימים כבר שנים רבות והם מובילים בתחום ההכנה לפסיכומטרי. כדי להנגיש את הקורסים לתלמידים ברחבי הארץ, קיימים קורסים עירוניים, ביניהם גם קורס פסיכומטרי באשקלון. כך אתם יכולים ללמוד קרוב לבית שלכם, בסביבה תומכת ואורגנית.
      קורס פסיכומטרי באשקלון גם יפנה לכם את זמן הנסיעה- וכך תוכלו לנצל את הזמן הזה ללמידה נוספת.

      בקורס המדריכים יעזרו לכם לזהות את כל התחומים בהם אתם צריכים להשתפר, כדי שתוכלו למקד את מאמצי הלימוד שלכם בתחומים אלה. הקורס יספק לכם גם גישה למבחנים משנים קודמות וחומרים שונים לתרגול, דבר שיכול לעזור לכם להכיר את סוגי השאלות בהן תתקלו במבחן. כך תוכלו להגיע למבחן מוכנים ורגועים!

      קורס פסיכומטרי באשקלון של הייקיו יעזור לכם לשפר את הציון שלכם באופן משמעותי באמצעות מתן ידע ולימוד מיומנויות שדרושות לכם בכדי להצטיין במבחן. המדריכים בקורס הם מורים שעברו הכשרה מקצועית ומעמיקה בכדי שיוכלו להיות לכם לעזר. לא משנה באיזה גיל אתם, מה רמת הידע הקודמת שלכם ואיפה אתם גרים- הייקיו יכולים לעזור לכם לקבל את הציון שאתם צריכים!


      המלצה של יואב (24) מאשקלון

      "לקח לי המון זמן להחליט שאני רוצה לעשות פסיכומטרי. הכי היה לי קשה עם זה שאני אצטרך לשבת בבית וללמוד בזמן שחברים שלי מבלים ויוצאים ביחד, וגם זה שאני אצטרך לעבוד על המשמעת העצמית שלי (יש לי הפרעות קשב וריכוז ובגלל זה דעתי מוסחת לעיתים קרובות…).

      אבל אז כשנרשמתי לקורס הפסיכומטרי של הייקיו הרגשתי שאני במקום הנכון. קיבלתי הדרכה מקצועית, טיפים לשיפור המיומנויות, עשינו כמה וכמה טסטים וניתחנו אותם. המדריכים היו מדהימים והרגשתי שאני יכול לסמוך עליהם. גם זה שהיו סביבי אנשים שדומים לי מהעיר בה גדלתי עזר למוטיבציה. הגעתי לפסיכומטרי מוכן ולא לחוץ, מה שעזר לציון שלי באופן משמעותי!"

      רוצים לעבור את הפסיכומטרי בקלות – הירשמו עכשיו לקורס פסיכומטרי באשקלון הקורס נפתח בקרוב.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ