מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      איך להתקבל ללימודי רפואה מבלי לגשת שוב ושוב לפסיכומטרי

      כידוע, המשוכה העיקרית בדרך ללימודי הרפואה הוא ציון הפסיכומטרי הגבוה הנדרש (720-760). יחידי סגולה מעטים מצליחים להשיג ציון כזה בלמידה עצמית, ורוב המועמדים נעזרים בקורס הכנה. אך לא כל קורס פסיכומטרי בהכרח מבטיח הצלחה, וישנה חשיבות רבה בבחירת קורס המתאים לתלמידים חזקים, השואפים לציון גבוה במיוחד.
      אז איך בוחרים בקורס המתאים? הנה כמה נקודות עיקריות שחשוב לבדוק:

      האם החברה וותיקה ורצינית?

      כיום חברות רבות מציעות קורס פסיכומטרי, אך חלקן טירוניות או שרלטניות. לכן, חשוב לוודא שלחברה נסיון עשיר בהוראת פסיכומטרי (חברות וותיקות החלו ללמד כבר לפני שלושה עשורים),
      כך שהספיקה לצבור ידע מקיף דיו בתחום, להתפתח ולהשתכלל כדי לתת את הכלים הטובים ביותר.

      כמה תלמידים לומדים בכיתה?לחץ במילמודים - היי קיו

      ידוע שבכיתות גדולות של 30-40 תלמידים לא ניתן לקבל את היחס האישי הדרוש כדי להצליח. תלמידים שאפתניים זקוקים במיוחד להכוונה נוספת ומענה לנקודות החולשה שלהם – משום שאסור להם לוותר על אף שאלה במבחן! בנוסף, ככל שהכיתה גדולה יותר, קצב הלימוד יורד בהתאמה, ולא משאיר זמן לתרגול מתקדם יותר לתלמידים כאלה.

      היכן נמצאת הכיתה?

      פשוט מאוד: קורס המתקיים במרחק של נסיעה ארוכה יגזול זמן יקר – מצרך חשוב ביותר בזמן הקורס! כאשר שואפים לציון כה גבוה, חשוב במיוחד לנצל את זמננו ככל הניתן, ולכן לבחור בחברה בפריסה ארצית, שלה סניף הממוקם קרוב למקום מגורנו.

      האם התרגול הוא בהתאמה אישית?

      לכל תלמיד יכולות שונות – יתרונות וחסרונות, העדפות והרגלים. חשוב במיוחד לבחור בקורס המספק תרגול בהתאמה אישית עבורכם, ולא תרגול כללי הניתן לכיתה באופן אחיד. כיום נעשה שימוש גם באפליקציות חכמות הדוגמת במהלך הקורס את התקדמות התלמיד, מנתחת את צרכיו, ומתאימה עבורו תרגול אישי. רק כך ניתן באמת למצות את הפוטנציאל שלנו באופן אופטימלי. בנוסף, עבור תלמידים המתקשים בשפה האנגלית – קורס לימוד אנגלית הוא פתרון מצויין, לכן רצוי לבחור בחברה המתמחה גם בתחום זה.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ