מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

       

      מהפכה בלימודי הפסיכומטרי בישראל

      ללמוד בקורס הכנה לפסיכומטרי בלי לצאת מהבית? יש דבר כזה!

      הגיע הזמן שלכם להתכונן לפסיכומטרי אבל הקמפוס רחוק מהבית שלכם? אתם רוצים לשפר את הציון שלכם במבחן הפסיכומטרי ומחפשים דרך להתכונן גם בלי להגיע לכיתה?  עד עכשיו, הפתרון היה פשוט ללמוד בבית, לבד, רק אתם, הספרים והשיעורים המוקלטים. מה השתנה? אנחנו ב-HiGHQ מחדשים את עולם הלימודים, ומאפשרים לכם ליהנות משיטת הלימוד המתקדמת שלנו, מכל מקום שנוח לכם!מה הכוונה? מי שבוחר ללמוד לפסיכומטרי מהבית יכול ליהנות מהמסלול המלא, עם המרצים המעולים שלנו, וכל זה – בשידור חי!

      איך זה אפשרי?

      אפשרי בהחלט! מדובר באותו קורס מתקדם שלנו המועבר בדרך חדשה וראשונה מסוגה, בה אתם לומדים בשיעורים בשעות קבועות עם המרצה הקבוע שלכם, דרך המחשב או הטלפון ב-Live. אל תתבלבלו, זה לא שיעור מוקלט, אתם נמצאים באינטראקציה מלאה עם המרצה שלכם ויכולים לשאול שאלות, להרים יד וירטואלית ולעצור את מהלך השיעור, ובעצם לעשות את כל מה שהייתם עושים בשיעור פרונטלי, מכל מקום שרק תבחרו.  במילים אחרות – אתם יכולים ליהנות מכל היתרונות של המסלול המלא והמקיף של HiGHQ, בלי להגיע לכיתה!

      אז מה מקבלים כשלומדים עם HiGHQ Live?

      במסגרת מסלול ההכנה של HiGHQ Live, תקבלו חודשיים וחצי של שיעורי לייב און ליין, 22 מפגשים של ארבע שעות במועדים קבועים, עם מרצה קבוע שילווה אתכם לכל אורך התקופה, ויהיה זמין לכם ב-Whatsapp. נוסף על כך תשתתפו במכינה שתעזור לכם להגיע לקורס כשאתם כבר יותר בעניינים. תנהלו שיחת היכרות אחד-על-אחד עם המרצה שלכם – הכול אונליין Live כמובן, בלי לצאת מהבית. תלמידי קורס פסיכומטרי HiGHQ Live יקבלו גם את ערכת הספרים המלאה של  HiGHQ עד הבית, גישה מלאה לאתר התלמיד החדש שלנו ו-270 שעות נוספות לתרגול און ליין.

      ואם בכל זאת רוצים להגיע מדי פעם לכיתה?

      אם תרצו לעשות את הקורס מכל מקום שנוח לכם, אבל להגיע מדי פעם, תוכלו לרכוש את חבילת השדרוג לקורס, שמאפשרת לכם להצטרף לסימולציות וללימודי מרתון בכיתה של אחד הקורסים הפרונטליים שלנו. תוכלו גם לרכוש חבילות שיעורים פרטיים, מפגשי אסטרטגיה אחד-על-אחד, ובדיקת ארבעה חיבורים נוספים.

      אז אם אתם מעדיפים ללמוד בסביבה שנוחה לכם ללא רעשי רקע, או שלא מתחשק לכם לשרוף זמן על נסיעות ולצאת מהבית, תוכלו גם אתם להתכונן לפסיכומטרי עם HiGHQ Live – מסלול שנותן לכם הרבה יותר, במחיר נמוך משמעותית מכל קורס אחר.

      אז למה אתם מחכים? הצטרפו למהפכה עכשיו!

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ