מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      תרגול למוח – המעבדה הקוגנטיבית

      סיפרו לכם שנולדתם עם פוטנציאל מסויים והמטרה שלכם בחיים היא לממש אותו? היום המדע כבר מראה שטעו. יצרנו עבורכם כלים שלא רק יעזרו לכם לממש את הפוטנציאל שלכם – אלא אפילו להרחיב אותו!

      לאורך מרבית המאה ה-20 שרר קונצנזוס בקרב העולם המדעי כי המוח הוא איבר יציב יחסית, שלא משתנה באופן מהותי לאחר הילדות המוקדמת. אולם אלפי מחקרים שנערכו לאורך העשורים האחרונים הביאו את המדע להבנה שהמוח הוא איבר פלסטי – כלומר שהוא יכול להמשיך להשתנות, להתפתח ולהתעצב לאורך כל החיים. המשמעות של גילוי זה היא עצומה: יכולות קוגניטיביות שונות, כגון זיכרון, קשב ותפישה, שבעבר נחשבו כבלתי משתנות, ניתנות למעשה לשיפור באמצעות אימון!

      ברור לכולנו כי הצלחה בבחינות הבגרות ובבחינה הפסיכומטרית מתבססת על ידע רב (כמו אוצר מילים וחוקים מתמטיים) וכן על מגוון מיומנויות (כמו ביצוע חישובים וגזירת פונקציות) אשר כמובן נלמדים לעומק בקורסי ההכנה. אולם עצם רכישת המיומנויות הספציפיות הללו והשימוש בהן באופן יעיל בבחינה, תלויים ביכולות קוגניטיביות בסיסיות, שמדענים אוהבים לקרוא להן בשמות מפוצצים באנגלית, כמו למשל Working memory או Executive functions. ברור לפיכך שתרגול ישיר של יכולות קוגניטיביות אלו הוא מועיל ביותר ואף חיוני להצלחה בבחינה. בדיוק כפי שכדי להיות כדורגלן מוצלח לא מספיק להתאמן בכדורגל – צריך גם ללכת למכון הכושר ולבצע אימון המחזק את שרירי הרגליים, כך כדי להיות פותרי בחינות אלופים צריך לאמן את "שרירי" המוח!

      מסתבר שאחת הדרכים הטובות ביותר לשפר יכולות קוגניטיביות היא באמצעות משחק. לא צריך לסבול ולהזיע בשביל לאמן את המוח – אפשר לעשות זאת עם משחקים מהנים, מאתגרים, וכיום בעידן האינטרנט והסמארטפונים – גם זמינים במרחק לחיצת כפתור מכל מקום. לרשות תלמידי קורסי ההכנה של High Q עומדים מגוון משחקים לאימון המוח שפיתחנו במיוחד כדי שתוכלו לשפר את היכולות הקוגניטיביות החשובות ביותר להצלחה בבחינה הפסיכומטרית ובבחינות בגרות. משחקים אלו מבוססים על המחקרים העדכניים ביותר מרחבי העולם בפסיכולוגיה ובמדעי המוח. שימוש יום-יומי במשחקים אלו לאורך תקופת ההכנה לבחינה מספק לכם יתרון שלא ניתן להשיג בשום דרך אחרת.

      לא יכולים לחכות? רוצים כבר להתחיל לאמן את המוח? אנו מציעים לכם כאן טעימה משניים מתוך המשחקים שעומדים לרשות תלמידי High Q – "עד 120" ו"איפה פינוקי?". בעמוד ה-Info של כל משחק תוכלו למצוא הוראות כיצד לשחק בו, כמו גם פירוט של היכולות הקוגניטיביות הספציפיות אותן הוא משפר.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ