מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      מבחן פסיכומטרי – נוהלי הרשמה

      איך נרשמים לבחינה הפסיכומטרית?

      רוב הנבחנים נרשמים באופן מקוון באתר המרכז הארצי, בכתובת https://www.nite.org.il/psychometric-entrance-test/registration-for-the-test/.
      ניתן גם להירשם באמצעות ערכת הרשמה בטופס מודפס, ללא גישה לאתר. אפשר לקנות את ערכת ההרשמה בחנויות הספרים סטימצקי וצומת ספרים, או לבקש ממרכז הזימונים של המרכז הארצי, בטלפון 02-6759555. את ערכת ההרשמה יש לשלוח בדואר או למסור ידנית למרכז הארצי לבחינות והערכה בירושלים.

      איך מקבלים שיבוץ?

      לאחר סיום ההרשמה, כחודש לפני הבחינה, תקבלו את פרטי השיבוץ שלכם בדוא"ל או בדואר. הפרטים יהיו זמינים גם באתר של המרכז הארצי, באזור האישי שלכם, תחת "פרטי השיבוץ". רצוי לוודא את פרטי השיבוץ העדכניים באזור האישי באתר לפני יום הבחינה, כדי שתהיו בטוחים שאתם מגיעים למקום הנכון בזמן הנכון.

      אפשר לשנות את השיבוץ?

      השיבוץ לבחינה נעשה באופן אקראי בהתאם לפרטים שבחרתם בטופס ההרשמה – מועד הבחינה, שפת הבחינה, והאזור בארץ. אין דרך להבטיח מראש יום מסוים במועד או קמפוס מסוים. עם זאת, יש חלון זמן קצר שבו ניתן לשנות את מקום הבחינה או את יום הבחינה שנקבע לכם, וחלון זה ייפתח מייד לאחר שתקבלו את פרטי השיבוץ שלכם מהמרכז הארצי, כחודש לפני הבחינה. שימו לב שרק בימים שלאחר השיבוץ תוכלו לשנות את מקום השיבוץ ואת התאריך, תחת כפתור ״פרטי השיבוץ״ באזור האישי, או בפנייה טלפונית למרכז הזימונים של המרכז, בטלפון 02-6759555, שלוחה 1. שינויים נעשים על בסיס מקום פנוי, ולכן אם תבקשו שינוי מספר פעמים ייתכן שתקבלו בכל פעם אפשרויות אחרות. אין אפשרות לבחור כיתת בחינה מסוימת, אלא רק מיקום ותאריך. אם פספסתם בכמה ימים ולא שמתם לב שקיבלתם את השיבוץ שלכם, סביר להניח שאפשרות השינוי כבר נסגרה והשיבוץ יהיה סופי.

      אפשר להירשם לכיתה בלי כיסאות סטודנט?

      אם החדר שהוקצה לכם מרוהט בכיסאות אוניברסיטאיים (״כיסאות סטודנט״ שעל המסעד שלהם מחובר שולחן קטן), אתם בחברה טובה: רוב חדרי הבחינה הם כאלה. השיבוץ לחדרים הוא אקראי, ואין אפשרות לבקש שינוי של חדר הבחינה. הדרך היחידה לעשות זאת היא לשנות את השיבוץ שלכם (כאמור, מייד לאחר קבלת פרטי השיבוץ), ולקוות שאחרי השינוי תקבלו כיתה שאין בה כסאות סטודנט.

      רק אנשים עם מגבלה רפואית או ממדי גוף שאינם מאפשרים להם להיבחן על כיסא סטודנט יכולים לבקש מראש חדר בחינה עם כיסאות ושולחנות. את הבקשה יש להעביר ליחידה לבחינות מותאמות, בצירוף המידע

      הרפואי הרלוונטי, לפני תום הרשמה למועד הבחינה.

      מותר להיבחן במועדים רצופים?

      כן, אפשר להיבחן בכל מועד שבו מתקיימת הבחינה. אין הגבלה על מספר הפעמים שבהן מותר להיבחן בבחינה זו.

      מותר לבטל את הבחינה או לדחות אותה?

      כן. בקשה לביטול יש להפנות למרכז הזימונים, בדוא"ל [email protected] , בפקס 02-675953, או במכתב רשום. אם ברצונכם לבטל את הבחינה, הכסף ששילמתם יוחזר לכם בניכוי דמי הטיפול בהרשמה, תלוי בזמן הביטול. אם הבקשה לביטול תתקבל לפני סיום ההרשמה לבחינה, יהיו דמי הטיפול 15% ממחיר הבחינה, ואם היא תתקבל אחרי תאריך סיום ההרשמה ובתוך שלושה חודשים אחריה, יהיו דמי הטיפול 30% ממחיר הבחינה.

      אם ברצונכם לדחות את הגישה לבחינה, תוכלו לעשות זאת באזור האישי או בפנייה למרכז הזימונים בטלפון 02-6759555. השינוי יהיה ללא תשלום, כל עוד תקפידו לבקשו לפני סיום ההרשמה. לאחר סיום ההרשמה יחויב השינוי בדמי טיפול בשיעור של %18 מדמי הבחינה.
      שימו לב שתוכלו לשנות את המועד גם אם לא הגעתם לבחינה שלכם. כעשרה ימים לאחר הבחינה תוכלו לשנות את המועד באתר, באזור האישי.

      נגמרה ההרשמה! זה סופי או שאפשר עדיין להירשם למועד הנוכחי?

      זה עוד לא נגמר. בדרך כלל אפשר לנסות להירשם בהרשמה מאוחרת עד שמונה ימי עבודה לפני מועד הבחינה. לשם כך יש לפנות למרכז הזימונים בטלפון 02-6759555 ולברר אם נותרו מקומות ומהו נוהל ההרשמה. בדרך כלל ההרשמה המאוחרת נפתחת כמה שבועות אחרי סיום ההרשמה הרגילה. כדאי מאוד לנסות להימנע מהרשמה מאוחרת, כיוון שבהרשמה המאוחרת עלות הבחינה גבוהה יותר (150% ממחיר הבחינה הרגיל), ולא ניתן לבחור את אזור הבחינה.

      מה עושים אם איבדתי את אישור ההרשמה והתשלום לבחינה?

      אם נרשמתם לבחינה באתר מאל״ו, אישור ההרשמה היה אמור להישלח לכתובת הדוא״ל שהזנתם בסיום תהליך ההרשמה. אם שיניתם כתובת דוא"ל מאז, עליכם לעדכן את הפרטים באזור האישי באתר, ולשלוח בקשה למדור פניות הציבור לקבלת העתק של האישור. אם אינכם מצליחים למצוא את האישור, אפשר לבקשו בכתב באתר מאל״ו, תחת כפתור "צור קשר”.

      היכנסו כאן לעוד פרטים על הפסיכומטרי או על הרשמה לפסיכומטרי

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ