מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      לימוד פסיכומטרי מתקדם

      כיום ניתן כבר להנות מחידושים מתקדמים בהוראת הפסיכומטרי: אפליקציה שמתאימה לכל תלמיד תרגול אישי, וסדנת יצירה לשאלות פסיכומטריות

      תלמידים בקורס הפסיכומטרי של High Q נהנים כיום משני כלים חדשים ומתקדמים, ההופכים את הלמידה ליעילה ומהנה יותר מאי פעם: אפליקציה חכמה המנתחת את מצבו של כל תלמיד מדי יום ומתאימה עבורו תרגול אישי, וסדנת יצירה לשאלות המפתחת אצלו חשיבה פסיכומטרית יצירתית. לרשותכם הסבר קצר על חידושים אלו:

      אפליקציה לתרגול אישי

      אין בעולם שני תלמידים זהים. לכל אחד יכולות וצרכים שונים, יתרונות וחסרונות, הרגלים והעדפות. בעוד מוסדות חינוך רבים מסתפקים במתן שיעורי בית זהים לכל התלמידים, לחברת High Q חשוב להתאים לכל תלמיד בדיוק את שיעורי הבית שהוא צריך, ובכל יום מחדש. בזכות אפליקציית YouDo, ניתן לבצע את ההתאמה האישית באופן המדויק והמלא ביותר. כיצד זה קורה?

      1. בסיום כל נושא שנלמד מתבצע בכיתה תרגול קצר של כמה שאלות
      2. כל תלמיד מזין את תשובותיות לאפליקצית YouDo בטלפון
      3. על פי הישגיו, התוכנה מתאימה תוכנית תרגול אישי עבור התלמיד

      להמחשה, תלמיד שמתקשה בשאלות של הבנת הנקרא אך שולט בשאלות של הסתברות – יקבל משימות רבות ומקיפות בנושא הראשון, ובשני משימות מועטות אך קשות, בהתאם לרמתו הגבוהה. מעבר לכך, האפליקציה לוקחת בחשבון גם ניואנסים דקים יותר: למשל, מי ששולט בשאלות הסתברות הכוללות הטלת קובייה, אך מתקשה בשאלות הסתברות הכוללות שליפת כדורים מתוך כלי – יתרגל יותר את הסוג השני. זה נשמע כל כך מתבקש וטבעי, שלא ברור איך לא חשבו על זה קודם!

      סדנת יצירה לשאלות

      בשנים האחרונות ההוראה הפסיבית (בה המורה מדבר והתלמידים מקשיבים) הולכת ומפנה את מקומה להוראה האקטיבית, בה התלמיד מעורב יותר ויותר בתהליך. הוראה כזו יעילה הרבה יותר משום שהיא מעודדת יותר מעורבות מצד התלמיד, מעוררת אצלו יותר מחשבה, מפתחת יצירתיות והתדמה – וגם מהנה עבורו הרבה יותר.
      בסדנה התלמיד יוצר שאלות פסיכומטריות בהנחיית טובי המורים של High Q, באופן מובנה והדרגתי ובאוירה משעשעת ומשחקית. בדרך זו, הוא "חווה" את הנושאים הנלמדים בוקרס מזוויות שונות, יוצר מספר וריאציות לכל שאלה, ומבין כיצד כל שינוי קטן בכל שאלה משפיע על דרך פתרונה.
      מלבד הגיוון והפיכת נושאים "יבשים" כמו אלגברה למהנים – יש בכוחה של הסדנה גם לגרום לתלמיד להיות יעיל יותר כנבחן פסיכומטרי (כידוע, יעילות היא תכונה חשובה במיוחד במבחן, בו מוקצבת פחות מדקה לשאלה בממוצע!). ראשית, הוא לומד לזהות באופן מדוייק ומהיר יותר את ההגיון שבבסיס כל שאלה, וכך להתאים לה את הפתרון המהיר ביותר. שנית, הוא מפתח חשיבה פסיכומטרית יצירתית, המאפשרת לו לקצר תהליכי חישוב, למצוא מעקפים ולשלב בין טכניקות פתרון שונות הנלמדות בקורס.
      עתיד הלמידה הפסיכומטרית כבר כאן, וזמין לכולכם. בהצלחה!

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ