מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      להתכונן לפסיכומטרי – מה להביא לבחינה?

      תעודת זהות

      חובה! חשוב להביא אתכם את תעודת הזהות איתה נרשמתם לבחינה, ובלעדיה לא תוכלו להיבחן! שלושה שבועות לפני הבחינה כדאי לחפש באיזו מגירה זרקתם אותה לפני שלוש שנים כשקיבלתם את רישיון הנהיגה. שלושה שבועות הם די זמן להוציא תעודה חדשה במקרה שגיליתם שאיבדתם את תעודת הזהות. מי שלא נרשם עם תעודת זהות יכול להיבחן עם דרכון ישראלי.

      זימון לבחינה

      רצוי להביא את הזימון לבחינה פסיכומטרית שקיבלתם במייל. ודאו בזימון את מיקום הבחינה ואת התאריך (ישנם מועדי פסיכומטרי עם שני ימי בחינות).

      עפרונות ומחקים

      חובה. עפרונות ומחקים הם כלי הכתיבה היחידים המותרים לשימוש בכתיבת הטיוטה על דפי השאלון, כתיבת מטלת החיבור, וסימון התשובות בגיליון התשובות. מומלץ להביא לפחות שלושה-ארבעה עפרונות מחודדים (או פשוט חבילה שלמה), ולפחות שני מחקים, וזאת כדי שלא תצטרכו לבזבז זמן פסיכומטרי יקר על חידוד, או חיפוש המחק שנפל תוך כדי הבחינה והתגלגל תחת הכיסא של הנבחן שלפניכם. על העיפרון להיות מסוג HB2 (זה הסוג הנפוץ והרגיל), מפני שהמכונה שקוראת את גיליון התשובות שלכם לא מפענחת סוגים אחרים.

      שעון-עצר (סטופר)

      המבחן פסיכומטרי דורש ניהול זמנים בתוך הפרק, וחשוב לעקוב באופן שוטף אחרי זמני התקדמותכם בפרק. כדאי להשיג סטופר ולהתחיל לעבוד איתו כבר במהלך הקורס והסימולציות, כדי להתרגל לעבודה איתו טרם הבחינה. אל תניחו שיהיה בכיתת הבחינה שעון בטווח ראייה, או שהבוחנת תואיל בטובה להגיד לכם מה השעה כל שתי דקות. בבחירת הסטופר יש לוודא כי הוא נוח לנשיאה ולשימוש במהלך פתרון מבחן פסיכומטרי – לא גדול מדי, ניתן לנשיאה על הצוואר או הזרוע. יש לוודא שהסטופר אינו מצפצף – במקרה הטוב הנבחנים לידכם יתעצבנו, ובמקרה הרע הבחינה שלכם תיפסל.

      חשוב לזכור שאין להכניס לחדר הבחינה שעון חכם או טלפון נייד (גם לא לשימוש בתור שעון).

      בקבוק מים

      בקבוק קטן לשתייה (במיוחד בעונות החמות יותר) יכול להקל מעט על היובש בפה, אשר מופיע לעיתים בעתות לחץ נפשי. מצד שני, אל תגזימו בשתייה, כי יציאה לשירותים במהלך הבחינה תהיה על חשבון זמן יקר.

      אוכל

      כדאי להביא נשנושים קלים, כדוגמת פירות, אגוזים, חטיף או כריך קטן לאיזון מצב האנרגיה במהלך הבחינה. הימנעו ממאכלים בעלי אריזות מרשרשות ומסובכות שייקח זמן לפתוח. אין צורך להביא אוכל בכמויות גדולות, מדובר בסך הכול בשלוש-ארבע שעות, ועדיף לאכול ארוחה טובה לפני הבחינה. הימנעו גם מהבאת מאכלים כבדים או כאלה שעשויים להימרח וללכלך כגון שוקולד או טחינה – לא כל כך פשוט לנגב אותם אחר כך מטופס סימון התשובות.

      אטמי אוזניים

      אם אתם זקוקים לשקט כדי להתרכז, אטמי אוזניים יכולים לסייע בבידוד רעשים חיצוניים. רק שימו לב שאתם שומעים את הבוחנים ועוברים פרק בזמן.

      בגדים

      בכיתה עלול להיות חם או קר משציפיתם, גם במועדי הקיץ וגם בחורף. לבוש בשכבות יאפשר לכם לפשוט או ללבוש סוויטשירט במידת הצורך (עדיף עם רוכסן כדי לחסוך זמן – טריק פסיכומטרי מוכר :))

      מה לא להביא לבחינה?

      אין להשתמש בעיפרון מכני, עט, טיפקס, וטושים לסוגיהם (גם אם סימון נתונים במרקר צהוב עוזר לכם להתרכז או שהסנפת לורדים מרגיעה אתכם).

      אין להביא לבחינה דפי טיוטה או דפי נוסחאות.

      אין להביא לבחינה גליון קשה לכתוב עליו (במקרה שבכיתת הבחינה כיסאות סטודנט).

      אין להביא לבחינה מחשבון, שעון חכם או כל כלי חישוב אלקטרוני אחר.

      היכנסו עכשיו לקבל עוד פרטים על פסיכומטרי וקורס פסיכומטרי או הרשמה למחבן הפסיכומטרי

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ