מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      לשדרג את הקריירה עם אנגלית עסקית נכונה

      אנו חיים בעידן גלובלי. מאות חברות ישראליות הן גלובליות, ורובן מנהלות קשרים עסקיים עם חברות וארגונים ברחבי העולם. מצב זה דורש לתקשר באנגלית עם עמיתים מעבר לים, אך לא רק. גם תכתובות הדואר האלקטרוני מתנהלות באנגלית, יש צורך להדריך באנגלית, להכין מצגות באנגלית, לנהל משא ומתן עם לקוחות באנגלית, והשפה העיקרית תהיה אנגלית, בפרט בחברות היי-טק. רבים יעידו כי הם מדברים אנגלית.
      ייתכן שהם למדו מסרטים, זוכרים מעט מהתיכון ומלימודי התואר, אך אנגלית זו לא תמיד מתאימה להתנהלות עסקית חובקת עולם. זאת הסיבה שחשוב ללמוד אנגלית עסקית נכונה, שתאפשר לכם לשדרג את הקריירה ולהתברג במגוון תפקידים נחשקים בחברות גלובליות.

      למה חשוב כל כך ללמוד אנגלית עסקית בעידן המודרני?
      קריירה בין-לאומית נוצצת

      בסקירה קצרה של שוקי ההיי-טק, הפיננסים והפארמה, נוכל לראות כי בכולם דורשים אנגלית ברמה גבוהה כתנאי הכרחי לקבלת התפקיד. חשוב לציין שבמרבית המקרים ריאיון העבודה מתנהל כולו באנגלית. וכן תתבקשו לשלוח  קורות חיים באנגלית. למה זה כך? כיוון שבתפקידים אלה תידרשו להציג מצגות באנגלית, להעביר הדרכות, לשלוח מיילים באנגלית ולנהל שיחות עסקיות עם לקוחות או עם שותפים עסקיים מעבר לים.

      ייצוג החברה בגאווה בחו"ל

      במשרות רבות ובהיי-טק בפרט ישנה דרישה לנסוע לחו"ל ולייצג את החברה בכנסים עסקיים, בישיבות עסקיות, במכירות, בהדרכות, בדיונים מקצועיים ועוד. מובן שעובד שאינו שולט בשפה האנגלית לא יוכל לעמוד בדרישות הללו, ולכן זוהי עוד סיבה ללמוד אנגלית עסקית שתאפשר לכם לייצג את החברה בגאווה מעבר לים.

      אוצר מילים רחב ודרכי ביטוי מגוונות

      התנהלות עסקית נכונה היא הרבה מעבר לשליטה בשפה האנגלית. יש חשיבות רבה לאוצר המילים של העובד, לדרכי הביטוי ולכללי הנימוס הנהוגים בשליחת תכתובות מייל רשמיות ובפגישות עסקיות.
      קורס אנגלית עסקית אינו עוסק רק בלימוד אנגלית, אלא גם בפנייה המקובלת בעולם העסקי לעמיתים, למנהלים וכו'.

      יצירת קשרים עסקיים מוצלחים

      בעידן שבו יזמים ישראלים מעוניינים לפרוץ לשווקים בין-לאומיים, יש חשיבות רבה ליצירת רושם עסקי, הנוצר על ידי שפה נכונה וכללי הנימוס המקובלים. במהלך לימודי אנגלית עסקית שמים דגש על הרושם הראשוני, המתחיל בניסוח פנייה לחברות מעבר לים, ולאחר מכן בפגישה העסקית. תהליך זה יכול לסייע רבות ליצירת קשרים עסקיים מוצלחים, בזכות צורת הפנייה וגינוני הנימוס המקובלים בעולם העסקי הגלובלי.  

      ההבדל בין אנגלית מדוברת לאנגלית עסקית

      אם כן כפי שהבנתם יש הבדל מהותי בין לימודי אנגלית מדוברת ובין לימודי אנגלית עסקית. השפה העסקית אינה דומה לשפה המדוברת, ולכן יש ללמוד אותה במסגרת לימודית מובנית המתמקדת באנגלית עסקית בלבד. לימודים אלה מתאימים גם לדוברי אנגלית המעוניינים לרכוש מיומנות עסקיות וכלים מנצחים לניהול שיחות עסקיות, או לקבלת תפקיד מאתגר בחברה גלובלית.

      _______________________________________________________________________________________________________

      חברת ההשכלה HiGHQ מציעה קורס אנגלית עסקית מנצח, המתמקד באוצר המילים הייעודי לעולם העסקי וכולל למידה של כתיבה עסקית ורכישת מיומנויות לניהול תקשורת יעילה באנגלית. הלימודים מועברים ב-LIVE ואפשר ללמוד בשעות הרצויות באמצעות המחשב, הטלפון הנייד ואפילו מהמשרד בקלות רבה.  כמו כן ניתנים שני שיעורים פרטיים LIVE אחד על אחד עם המרצה, לשיפור בעיות אישיות נקודתיות.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ