מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      למה כדאי לתרגל דיבור באנגלית בקבוצה, ולא אחד על אחד?

      בעבודה, ברחוב ואפילו בטיול בחו"ל – בכל מקום שנהיה, רובנו נאלצים "לשבור שיניים" ולהתחיל לדבר אנגלית. יש מי שישלטו בשפה שליטה אבסולוטית, אולי כי הם הצטיינו בתיכון, ויש אחרים שימצאו את עצמם מגמגמים כמה מילים באנגלית. אז רגע לפני שתבחרו אם ללמוד אנגלית בקבוצות או אחד על אחד, יש לנו כמה המלצות בשבילכם.

      השיטות המרכזיות ללימודי אנגלית הן מגוונות: אחד על אחד עם מרצה פרטי, לימוד אנגלית בכיתות לימוד, לימודי אנגלית אונליין או לימוד בקבוצות קטנות ב-LIVE.  כמובן, לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות וכל אחת מהן מותאמת לאופי ולאישיות של כל אחת ואחד מכם.

      על היתרונות של לימוד אנגלית בקבוצות

      לימוד אנגלית בקבוצות נחשב כיום לאחת השיטות הפופולריות, בעיקר למי שרוצה ללמוד אנגלית מדוברת, אנגלית עסקית או לשפר את השפה. לימוד מסוג זה יכול להיות בכיתות לימוד מסורתיות או בקבוצה אינטימית ב-LIVE.  

      לומדים גם מהחברים לכיתה

      כשאנחנו לומדים אנגלית בקבוצה, אנחנו לומדים לא רק מהניסיון ומהטעויות שלנו, אלא גם מהניסיון ומהטעויות של חברינו לכיתה. כשמגיע התור שלנו ואנחנו צריכים לדבר או להשיב על שאלה, פעמים רבות אנחנו נלחצים, שוכחים את התשובה, או לא מצליחים לחבר משפט. כן, זה קורה, אפילו לטובים ביותר. עם זאת, כאשר השאלה מופנית לחבר בכיתה, והפוקוס לא עליו, הוא יודע מה התשובה הנכונה וגם יכול לתקן את חברו אם טעה. דבר זה ממחיש לסטודנטים כמה הם לומדים ויודעים.
      אם נשווה את שיטת הלימוד לשיטת אחד על אחד, נראה שאלמנט זה אינו קיים כלל, אלא המרצה מדבר אל הסטודנט בלי שתהיה לו הזדמנות לשמוע סטודנטים אחרים וללמוד מהטעויות שלהם.

      איפה יהיה הלימוד אפקטיבי יותר?

      כשלימוד אנגלית נעשה בכיתה עם סטודנטים נוספים יש לסטודנט זמן "לנוח". השיעור פחות מעייף ונוסף על הלמידה האקטיבית ישנה למידה פסיבית. כאשר השיעור הוא אחד על אחד עם מרצה פרטי, הסטודנט אקטיבי הרבה יותר לאורך כל השיעור, אין לו זמן "לנוח", לעכל ולעבד את החומר הנלמד.

      חשיפה לנושאים מעניינים ולדעות חדשות

      כאשר יש סטודנטים נוספים בכיתת הלימוד, הלמידה מאתגרת יותר, כיוון שהסטודנט נחשף לשאלות, לדעות ולנושאים חדשים שאולי לא היה חושב עליהן בעצמו, והם חשובים מאוד לפיתוח השפה והטמעתה. כמו כן במהלך השיעור הסטודנט מצליח לפתח שיחה עם כמה אנשים, ולא רק עם המרצה כפי שקורה בשיעור פרטי.

      אתגר ואווירה של תחרות

      בלמידה קבוצתית הסטודנט מאותגר עם חבריו לכיתה ומתקדם איתם יחד. האתגר, אווירת התחרות והרצון להוכיח תמיד יהיה באוויר, כיוון שהכיתה תורמת רבות להווי לימודי וכיתתי ומעניקה לסטודנט תחושה של יחד. לעומת זאת בלמידה אחד על אחד אין אתגר כזה, כי  הסטודנט נמצא לבדו מול המרצה שתמיד יהיה טוב ממנו.

      _______________________________________________________________________________________________________

      לסיכום, לימודי אנגלית בקבוצות לא בכדי נחשבים לפופולריים, הן בשל היתרונות שמנינו, הן בשל שכר הלימוד הנמוך יותר. האפשרות ללמוד ב-LIVE בחברת ההשכלה HiGHQ בהחלט קורצת למי שאין לו זמן ורצון ללמוד בכיתות לימוד מסורתיות, וגם למי שמעוניין להישאר אנונימי ועדיין ליהנות מהיתרונות הרבים של לימוד בקבוצה.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ