מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      למי מתאים ללמוד אנגלית מדוברת?

      אין ספק – רבים מאיתנו מתקשים לנהל שיחה שוטפת באנגלית. אפילו מי שקוראים היטב או שולטים בכתיבה, לעיתים מתקשים בזמן אמת להפגין את מיומנות הדיבור ולשוחח שיחה שלמה באנגלית. הדבר נובע מכמה סיבות: חוסר ביטחון , חשש לשכוח את המילים, חוסר ידע בדקדוק או תרגול לא מספיק. אלה הסיבות שגורמות לרבים לפנות לקורסים של אנגלית מדוברת, הנחשבים כיום לקורסים הנפוצים בתחום.

      מהי אנגלית מדוברת?

      בסקירה קצרה של שוקי ההיי-טק, הפיננסים והפארמה, נוכל לראות כי בכולם דורשים אנגלית ברמה גבוהה כתנאי הכרחי לקבלת התפקיד. חשוב לציין שבמרבית המקרים ריאיון העבודה מתנהל כולו באנגלית. וכן תתבקשו לשלוח  קורות חיים באנגלית. למה זה כך? כיוון שבתפקידים אלה תידרשו להציג מצגות באנגלית, להעביר הדרכות, לשלוח מיילים באנגלית ולנהל שיחות עסקיות עם לקוחות או עם שותפים עסקיים מעבר לים.

      אנגלית מדוברת כשמה כן היא. לימודי אנגלית המיועדים לדיבור באנגלית ביום-יום, וכן לצורך פגישה עסקית, לטיול בחו"ל וכו'. למעשה, בשיעורי אנגלית מדוברת מתמקדים יותר בדיבור ופחות בקריאה וכתיבה, וזאת בשונה מלימודי אנגלית רגילים שבהם לומדים הכול – דיבור, כתיבה וקריאה. השיעורים בקורס אנגלית מדוברת יתרכזו בניהול שיחות באופן מקצועי, תוך כדי תרגול שיחה והקניית ביטחון תוך כדי שיחה.

      למעשה, ניתן לדמות זאת ללימוד שפה בקרב ילדים. הם לומדים תחילה לדבר את השפה ולאחר מכן עולים לכיתה א' ומתחילים ללמוד לקרוא ולכתוב. חשבו לרגע, כשלמדתם עברית איש לא לימד אתכם ונעזר במילון ובספרי לימוד, פשוט דיברו איתכם עברית וכך למדתם לדבר. זהו העיקרון של לימודי אנגלית מדוברת, פשוט שמים בצד את הספרים ומתחילים לדבר אנגלית.  

      במהלך הקורס הסטודנטים מדברים תוך כדי הלימוד בקבוצות משותפות. כך הם רוכשים את השפה ומטמיעים את הדרך הנכונה להגיד משפטים בלי ללמוד את חוקי הדקדוק, אלא באופן שנשמע להם נכון.

      היתרונות של למידת אנגלית מדוברת
      שיפור הביטחון ויכולת הדיבור

      השיטה של אנגלית מדוברת מבוססת על דיבור, ותוך כדי כך לומדים את חוקי הדקדוק. יש אנשים שיודעים לקרוא ולכתוב אנגלית ברמה סבירה, אבל מרגישים חוסר ביטחון כשהם נדרשים לנהל שיחה אחד על אחד, אם מדובר בשיחה עם לקוח, בהעברת הרצאה, בדיבור בפודקאסט ועוד. קורס אנגלית מדוברת מאפשר לסטודנטים ליהנות מביטחון בדיבור, כי הם מתרגלים את הדיבור כל הזמן ומשפרים את הביטחון.

      אין צורך בספרים מתישים

      ברוב הקורסים של לימודי אנגלית לומדים את הדקדוק ואת התחביר מספרים. באנגלית מדוברת מדברים ופשוט לומדים את החוקים תוך כדי דיבור ללא ספרים. הרי כשאנחנו מדברים אנחנו שמים לב אם המשפט נשמע לנו נכון או לא נכון.

      התפתחות מקצועית מהירה

      לעולם לא מאוחר ללמוד אנגלית, גם לסטודנטים שלא השקיעו בבית הספר. הלימוד נעשה במהירות ומאפשר לסטודנטים להתפתח מבחינה מקצועית בעבודתם, בייחוד אם מדובר בעובד היי-טק שנדרש לשוחח עם גורמים בחו"ל במסגרת עבודתו, או באיש עסקים שצריך להעביר הרצאות ומצגות באנגלית, וכיוצא באלה.

      למי מתאים קורס אנגלית מדוברת של HiGHQ?

      קורס אנגלית מדוברת מתאים לכל הרמות, ממתחילים ועד המתקדמים ביותר. HiGHQ מציעה שלושה קורסים לבחירה: הרמה הראשונה מיועדת למי שאינו שולט באנגלית כלל, הרמה השנייה מתאימה למי שמבין אנגלית ויכול לדבר קצת, אבל רוצה להרגיש יותר בנוח כשהוא מדבר אנגלית. הרמה השלישית מיועדת למי שמכיר את השפה אך רוצה לשלוט בה היטב. הרמה השנייה והשלישית מתנהלות אך ורק בשפה האנגלית. ניתן להתקדם מרמה אחת לרמה שלוש בתשלום אחד בלבד! מבדק המרה מתבצע בשיחה טלפונית מול אדם, ולא מול מחשב – בניגוד למקומות אחרים.

      _______________________________________________________________________________________________________

      ב- HiGHQ תוכלו למצוא גם קורס אנגלית עסקית ובו תוכלו ללמוד תכנים, ביטויים ונושאים הקשורים לעולם העסקים.

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ