מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      לרכוש שפה חדשה – שיטת הלימוד

      כמה פעמים אמרתם לעצמכם "מחר אני מתחיל ללמוד שפה חדשה?" זה יכול להיות אנגלית או כל שפה אחרת, אבל בפועל גיליתם שהלימוד הוא לא רק אוצר מילים, אלא הרבה יותר. ממש כמו שאנחנו קמים בבוקר ואומרים לעצמנו: "היום אני מתחיל דיאטה". אז כן, יש לנו בסיס, אבל ההמשך תמיד מסתבך.

      אספנו בשבילכם כמה טיפים לרכישת שפה חדשה:

      1. לרצות את זה באמת
        בסקירה קצרה של שוקי ההיי-טק, הפיננסים והפארמה, נוכל לראות כי בכולם דורשים אנגלית ברמה גבוהה כתנאי הכרחי לקבלת התפקיד. חשכן, רצון אמיתי ללמוד שפה חדשה הוא חלק חשוב בתהליך. עלינו לדעת שמצפה לנו עבודה קשה, הכוללת תרגול, הוצאה כספית, פינוי זמן ועוד. מובן שככל שיהיה לנו אינטרס ללמוד את השפה, כך נשקיע יותר. לדוגמה, אם אנחנו רוצים ללמוד אנגלית כדי להתקבל לעבודה בחברה גדולה, לנהל שיחה עם לקוחות פוטנציאלים, או כדי לטייל בחו"ל, מן הסתם נשקיע יותר.
      2. לקרוא ספרים בשפה הייעודית
        קריאת ספרים היא הדרך הטובה ביותר ללמוד שפה, ולכן התחילו בספרי ילדים, שם המשפטים קצרים וקלים יותר להבנה. חשוב להבין כי שיטת הלימוד באמצעות ספרים דורשת סבלנות ומשמעת עצמית גבוהה. יהיה עליכם לקרוא ובד ובבד לפתוח מילון או Google Translate. בקיצור, אם אין לכם די סבלנות, ייתכן שכדאי לכם לפנות לקורס אנגלית פרטי.
      3. הגייה נכונה ותחביר
        בכל שפה יש הגייה מסוימת, ואם לא תלמדו אותה פשוט לא יבינו אתכם גם אם תדעו לומר את המילים הנכונות. כדאי מאוד להכין רשימה של מילים וללמוד איך להגות אותן נכון.  הדקדוק והתחביר חשובים אף הם, כדי שלא תישמעו עילגים, ולכן יש ללמוד היטב את החוקים הרבה לפני רכישת אוצר מילים. מומלץ לרכוש ספרי דקדוק ייעודיים שיאפשרו לכם לשנן ולתרגל.
      4. לדבר,לדבר,לדבר

      _______________________________________________________________________________________________________

      השיטה של HiGHQ ללימוד אנגלית:

      השיטה של HiGHQ ללימוד אנגלית נקראת השיטה הקוגניטיבית, והיא מבוססת על שיטת לימוד של ילדים שהשפה היא שפת אמם, והם דוברים אותה עוד לפני שהם עולים לכיתה א' ולומדים את כל חוקי הדקדוק. המורים של HiGHQ לא מלמדים את חוקי הדקדוק ואת כל הכללים שלומדים בבית הספר, אלא מלמדים בשיטת "ניסוי וטעייה".

      רגע, מה זה אומר?

      הסטודנטים מדברים, ותוך כדי הדיבור הם רוכשים את השפה ומטמיעים את הדרך הנכונה להגיד את המשפט, בלי ללמוד את חוקי הדקדוק – זה פשוט נשמע להם נכון.
      הקורס של HiGHQ מורכב מ-8 נושאים, 4 שיעורים לכל נושא. הנושאים נבחרו מחיי היום-יום שלנו, על מנת לשפר את הדיבור והשימוש היום-יומי בשפה האנגלית. בכל שיעור נתרגל שיח ונדון בנושאים מגוונים ובהם: תכנון נסיעה לחו"ל, קניות, שימוש נכון בזמנים, הישגים אישיים ועוד.

      הקורסים של HiGHQ מתאימים לכולם! בכל רמה ולכל מי שמעוניין ללמוד אנגלית מדוברת ואנגלית עסקית בדרך חווייתית ובלי לצאת מהבית. השיעורים מועברים ב–LIVE ואפשר ללמוד בשעות הרצויות מהמחשב, מהטלפון הנייד ואפילו מהמשרד בקלות רבה. וזה עוד לא הכול – HiGHQ מאפשרת לכם לתרגל מכל מקום ככלים משלימים לקורס באמצעות אפליקציות ללימוד מילים Brainwash ו-.Speakingpal  

      הגיע הזמן ללמוד אנגלית במקום מקצועי! שנדבר?

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ