מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      למידה מקוונת באתר

      עושים קורס פסיכומטרי? במסגרת הקורס תקבלו הרבה שיעורי בית, וגם מטלות יומיות קבועות. חלק גדול מהמטלות מצויות בספרים ובחוברות, אך חלק לא מבוטל מהתרגול יתבצע באתר HIGH Q. למה כדאי לכם לבצע תרגול פסיכומטרי באתר? מה זה נותן?

      חשוב לציין שאם תגשו למועדי פסיכומטרי ב-2025 או 2028, לא תהיה דילמה בכלל – תרגול באתר יהיה עדיף על פני תרגול בספרים, מפני שבשלוש השנים הקרובות תעבור הבחינה להיות ממוחשבת במלואה. בנוסף, גם מערכת החינוך שואפת להתקדם לכיתות חכמות, כך שכל נורמות הרגלי הלמידה עתידים להשתנות ולהפוך לדיגיטליות יותר. אבל זו לא הסיבה שיש כלים באתר.

      הסיבה העיקרית ללמידה מקוונת היא העובדה שעבודה באתר מאפשרת למרצה שלכם לעקוב אחריכם ולראות את כל התרגולים שביצעתם. כך שתקבלו פיקוח צמוד במהלך הפסיכומטרי. בעקבות תרגילים שלא הצלחתם בשיעורי הבית ובסימולציות, יוכל המרצה לזהות בעיות, למצוא פתרונות ולתת לכם הכוונה ברורה כדי לתקן ולהשתפר. האתר הופך את היכולות שלכם להיות כ״ספר פתוח" גם בשביל המרצה וגם בשבילכם.

      יתרונות נוספים לתרגול מקוון:

      הוא נמצא בכל מקום

      על שלושה דברים עומד מבחן פסיכומטרי: תרגול, השקעה ומוטיבציה! אם יש לכם את שלושת אלה, האתר יהיה חברכם הטוב ביותר. הוא יתרגל איתכם בכל שעה, כמה פעמים שתרצו, בכל נושא אפשרי, והוא לא יעשה לכם פרצופים, ולא יגמרו לו הדפים.

      תרגול אינסופי

      באתר ניתן ליצור כמות תרגילים אינסופית של אותן בעיות בשינויים קלים. אם לא הבנתם תרגיל מסוים, תוכלו לקבל את אותה השאלה שוב ושוב, עם נתונים מספריים אחרים, עד שתגיעו לרמת הבנה מספקת.

      זיהוי רמה

      המחשב יכול לזהות ולהתאים את רמת השאלה לנבחן, ולאפשר תרגול פסיכומטרי ברמות שונות. מי שחזק לא צריך לקבל תרגילים פשוטים, ואילו מי שלא סגור על החומר עדיין לא צריך לקבל תרגילים ברמה גבוהה.

      חזרה רפטטיבית

      תרגול מקוון אידיאלי לתרגילים המצריכים שינון – למשל, לוח הכפל, חזקות ושורשים, חוקי גיאומטריה ואוצר מילים וקשרים לוגיים בין היתר. לימוד בעל פה מפחית לחץ בבחינה וחוסך זמן יקר של חישובים.

      משחקים

      האפליקציות והמשחקים ב״משחקיה״ וה״מעבדה הקוגניטיבית״ הם חלק בלתי נפרד מהלימוד – הם משפרים את יכולת הריכוז ואת הזיכרון. גיוון אופני הלימוד ושיטות התרגול מחזק את הקשרים במוח ומשפר את איכות הקליטה של החומר הנלמד.

      ריכוז המידע

      המחשב יכול לשמש כגורם מרכז של מידע מצטבר. כך הוא יכול לנתח טעויות של התלמיד שחוזרות על עצמן, ויתרה מזאת: במבחן יחסי, הוא יכול גם למקם כל אחד ביחס לאחרים ולתת אינדיקציה לכמויות התרגול הנדרשות, לקצב ההתקדמות ולגרף השיפור, הכול ביחס לנבחנים נוספים.

      עדכון מיידי

      העבודה באמצעות האתר מאפשרת עדכון מיידי ושוטף של החומר בזמן אמת. התהליך הרבה יותר דינמי ומהיר מאשר עדכון הספרים.

      לסיכום, חשוב לשלב בין תרגול בספרים ובחוברות העבודה לבין תרגול באתר המשותף לקורס, לצורך שיפור איכות הלמידה. שיהיה בהצלחה!

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ