מתעניינים בלימודים ב- HiGHQ?

    השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם

    נציגנו עומדים לרשותכם
    לשאלות ולפרטים נוספים:

    [email protected]

    1-800-80-80-80

    שעות פעילות:

    מכירות

    א'-ה' 09:00-19:00

    ו'/ערבי חג 10:00-13:00

    שירות לקוחות

    א'-ה' 09:00-18:00

      יחס אישי

      התפיסה הפדגוגית שלנו ב-HIGH Q מתבססת על כך שלכל סטודנט יש יתרונות וחסרונות שיחודיים לו. כל אחד חזק או חלש יותר בתחומים אחרים: אחד חלש בגיאומטריה, שנייה טובה בהגיון, שלישי טוב בבעיות מילוליות ורביעית טובה דווקא באנלוגיות. כדאי גם לזכור שבמהלך קורס הפסיכומטרי החיים אינם עוצרים מלכת. חלקכם עובדים, משרתים, עוסקים בספורט, משקיעים זמן במערכות יחסים, עוזרים בבית וסתם אוהבים זמן פנוי. ברור לנו שאין שני סטודנטים זהים. האם כולם צריכים ללמוד את אותו הדבר? התשובה במילה אחת: לא. לכן אנחנו ב-HIGH Q מאמינים שהדבר החשוב ביותר בקורס הוא יחס אישי לכל סטודנט, לכל אורך הדרך.

      שיחות אישיות

      בלוח הזמנים של הקורסים מובנות שלוש שיחות אישיות לכל סטודנט. בשיחות אלה תנתחו יחד את ההצלחות המקצועיות בסימולציות, ותפיקו מהם את היתרונות והחסרונות הפסיכומטריים שלכם. בעקבות ניתוח היכולות האישיות תבנו עם המרצה תכנית תרגול שמותאמת אישית לצרכים ולאורח החיים שלכם.

      זמינות תמידית

      המרצים שלנו זמינים תמידית באמצעי התקשורת השונים. בנוסף, העזרה האישית בכיתה, שיעורי הבית האישיים והתכנית התפורה לצרכים שלכם הופכים את היחס האישי לחלק משמעותי במהלך הקורס. גם אחרי שהקורס נגמר לפעמים קשה להתנתק…

      מערכת אדפטיבית

      קורס הפסיכומטרי שלנו משלב מערכת פדגוגית שתאפשר למורה לעקוב אחר התקדמות האישית שלכם לאורך כל הדרך. על ידי שימוש בנתונים אלו יוכל המרצה לכוון אתכם ביעילות לעבר ההצלחה.

      היחס האישי בשילוב הכיתות הקטנות, הסימולציות, הטכנולוגיה החדשנית וכלים נוספים לאיסוף נתונים על יכולותיכם השונות – הם המפתח שלכם להצלחה!

      תמונה של מעטפהצור קשר

      שיחה עם נציג

      ×

      שיחת ווטסאפ